לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 22 במאי 2008

הסגן של שיר השנה


אנחנו רק בחודש מאי, עד סוף השנה יש עוד זמן, אני אפילו מאד אשמח אם אשנה את דעתי, כי השיר הזה כל-כך יפה, שאם יש שיר יותר יפה ממנו השנה, אז מה רע?
Mystery Jets, הוציאו אלבום מקסים, שגם יהיה אחד מאלבומי השנה שלי. הוא מלא שירים טובים שעושים כיף, ולא יכול להיות שלא תכירו אותו. הוא גם כן ברוח של שנות השמונים, ויש אפילו סרטון וידאו של אחד השירים שעושה ממש צחוק מהעניין.
השיר Young Love בוידאו למעלה, הוא שיר אהבה סטייל "הוא לא ידע את שמה".. היה להם קטע, הוא לא יודע איך קוראים לה, הוא רוצה לחפש אותה מדלת לדלת, אבל.. וממש במקרה השבוע סוף-סוף יצא לי פעם ראשונה לראות חלק (כי נרדמתי) מהסרט הטנגו האחרון בפריס עם מרלון ברנדאו.

Young Love הוא שיר המנון של אהבה, אפשר לשיר אותו באיצטדיונים, וכשלאורה מרלינג נכנסת בשיר זה כמו שעוטפים לך את הלב עם פרוסת לימון.. כואב אבל מתוק.

ועוד וידאו של זריזות ידיים על רקע השיר Hand me Down של Mystery Jets




ויש את Young Love גם ברמיקס, שבשמיעה שניה נשמע חמוד...

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

שלום אחי היקר,
מה שלומך?
אנחנו כבר כמעט שלא מספיקים לדבר או להיפגש אבל הינה ביום שני אני אחגוג יום הולדת 35 האחות הקטנה שלך, שבכל יום מודה לך על המתנה הראשונה שקיבלתי בחיים שלי היתה ממך... כן את השם שלי. פתאום זה מוזר בחרתה בשם שירה והיום יש לך אתר של שירים מקסימים רק שאז היית רק בן 4. בטח יש לי כאן טעיות כתיב אבל כך את מה שכתבתי צרף לזה כמה שירים יפים והינה אני אזכה ממך שוב למתנת יום הולדת מקסימה.
המון נשיקות - אוהבת - שירה


פוסטים אחרונים וממש שווים !