לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 27 במאי 2008

לאורה מרלינג



לאורה מרלינג הוציאה בתחילת השנה אלבום. לפחות שני מבקרים שאני מעריך גמרו עליו את ההלל (גל אוחובסקי וגיאחה). הקשבתי כמה וכמה פעמים ולא..זה לא יושב עלי. זה לא אומר שאתם לא תאהבו אותה מאד.
הכיוון הכללי של המוזיקה שלה מאד אהוב עליי. היא שרה טוב. כשהיא שרה עם ה-Mystery Jets, אני נמסתי. אבל בכל זאת האלבום שלה לא מדבר אלי כמו האלבום של She & Him ושל אדל.
אני מתאר לעצמי שללאורה מרלינג יש אורך נשימה, ועוד יהיו לה אלבומים טובים, עם שירים שיעבדו עליי קצת יותר (מה שאני בכלל לא בטוח לגבי אדל). יכול להיות שאני סתם עצלן כי האלבום הזה בכל זאת טוב, פשוט לא תא-נא-ניי-ניי, כלומר קצת יבש ולא קליט וקצת מלנכולי. ובכל זאת יש בו כמה שירים שאני אוהב.

מבולבלים? גם אנחנו.

למעלה יש סרטון וידאו של שיר הנושא Ghosts, שאתם תאהבו בכל מקרה.
והנה שיר אחד ממש להיטי שאולי מסביר את הנושא ואולי לא. וגם אותו בטוח תאהבו:

Laura Marling - Youre No God


6 תגובות:

Shachar אמר/ה...

מזדהה. המוזיקה שלה לא עושה לי כלום. היא מאוד חמודה והכל אבל זה פולק כל כך פולקי שהוא כמעט קאנטרי באוזניי.
יצא לי לראות אותה שלשום מחממת את אדמ בכנסיה מדהימה ואפילו זה לא הצליח להזיז כלום בפנים. נו שויין.

Unknown אמר/ה...

שחר תבוא לבקר כל יום
וסליחה על הבורות מי זה אדמ?

Shachar אמר/ה...

האמת שאני בא ברוב הימים.
אדמ הוא אחד מהאומנים שהכי מצליחים לרגש אותי וגורם לאנשים מבוגרים להזיל דמעות בפומבי. הוא גם אחד האומנים היותר צנועים וכנים שיצא לי לפגוש. חבל על עוד מילים פשוט שמע את homesongs שלו, נראה אם גם תבכה.

אנונימי אמר/ה...

אלבום נהדר בעיניי.

Unknown אמר/ה...

אני בדרך לבדוק

אנונימי אמר/ה...

אחד הדיסקים הטובים שיצא לי לשמוע. זמרת עם קול נדיר


פוסטים אחרונים וממש שווים !