לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 2 באפריל 2009

נבדק ונמצא פרימיום - יום יום חג !



השבוע במיוחד לכבוד חגיגות המאה לעיר הריגושים תל-אביב, היה שבוע דאנס ומועדונים ברדיו פרימיום להמונים. כמובן שהכל היה בסימן אינדי, או לכל הפחות פרימיום לפנים. בלי קשר לשבוע שהיה, אם תדפדפו אחורה מתחילת השנה, תמצאו המון מוזיקת מועדונים טובה, שאפילו לא הרגשנו.

חוץ מזה: מיום ראשון מתחיל פרוייקט יום-יום-חג !!! בכל יום יהיה כאן שיר אביבי עשבוני, עם ארומת חרוסת מתוקה, עיקצוצים של חזרת, ותחושת מרחבים של תלמים של מצה. יש למה לחכות בשבוע הבא !

לפני כן:השבוע נבדק ונמצא פרימיום בסימן דאנס, ריקודים ומחולות, אז של וואי:

1. למעלה שיר נוסף מתוך אלבום הבכורה המצויין של Yuksek. השבוע היה כבר שיר אחד מתוך האלבום.

2. Junior Boys הוציאו אלבום חדש, דאנס קולי, קריר אבל עם באסים בריאים. בחיי שלא ידעתי שהרמקולים שלי ברכב יודעים להפיק כאלה צלילים. אלבום מומלץ לריצה, אופניים, ספינינג ונראה לי שלעוד כמה דברים (אפשר לרקוד איתו למשל). הנה דוגמא ממנו של שיר מתוכנת אבל מלא נשמה:

Junior Boys - Work




3. Royksopp הופיעו פה כבר פעמיים. לאחר שהקשבתי לאלבום החדש שלהם Junior מספיק פעמים, אני יכול לומר שהוא אחד האלבומים הטובים של השנה. אלבום דאנס אינטלגנטי. הנה שיר נוסף לדוגמא:

Royksopp - This Must Be It


4. בפינה לשיפוטכם: שמחה וששון פרינס הוציא אלבום מש-ו-ל-ש, סחטיקה ! אני מעריץ של פרינס (אני ארחיב על כך בקרוב) אבל הוא כבר הרבה זמן אחרי השיא. בגדול: מבין שלושת האלבומים החדשים יש אלבום אחד יותר ג'אזי-פאנקי, אלבום שני יותר מוזיקה היפ-הופ ואלבום שלישי של בת טיפוחיו החדשה. האלבום הראשון כיצירה שלמה יותר מוצלח, כשמקשיבים לו באוזניות שומעים את השיופים וההברקות של פרינס בהפקה, אבל לפחות בהאזנות הראשונות הוא נותן תחושה של כמומוזיקה. אין ריגוש, אין מוג'ו. כיוון שזה פרינס - אני נותן לו צ'אנס, ועוד אחד. למעלה וידאו ראשון מהאלבום ההיפ-הופ. ולמטה בהופעה אצל לנו שיר מהאלבום הראשון (הג'אזי-פאנקי):



זהו לשבוע. להתראות ב- יום-יום-חג !!!

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !