לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 4 באוקטובר 2009

כוכב הקופים 3



מגיע לארקטיק מאנקיז המלצה קצת יותר חמה מהשורה וחצי שהקדשתי להם בעת הקרנת הבכורה (ברדיו הישראלי), לפני כחודשיים של הוידאו הראשון שלהם מתוך האלבום החדש והשלישי שלהם שנקרא: Humebug.
ארקטיק מאנקיז היא להקת הרוק הטובה ביותר והמצליחה ביותר של העשור, ואפילו מוריסי מוכן להודות שמדובר בסמיתס החדשים.
שנה שעברה מאד אהבתי את הפרוייקט The Last Shadow Puppets, והתיאוריה שלי היא שמשם אלכס טרנר שאב כוחות יצרתיים חדשים לארקטיק מאנקיז. צריך לדעת להמציא את עצמך מחדש, צריך לדעת ללכת קדימה רק כדי לא להישאר מאחור. באלבום החדש ההשפעה של פיט דוהרטי ניכרת. בשמיעה ראשונה זה נשמע לי כמו אלבום חדש של מוריסי מהעת החדשה. בוידאו למעלה אפשר לשמוע שיר שממש נשמע כמו שיר של מוריסי, אבל הרבה יותר טוב ממה שהוא עשה באלבום האחרון שלו.
אם כל זה משדר לכם שזה אלבום קל, אז זה לא. לאוזניים שלי זה נשמע ברגעים מסויימים כיצירת מופת וברגעים אחרים כקצת יותר מידי עובד על השכל ולא על הרגש. צריך כמה וכמה האזנות בכדי להתרגל. יכול להיות שזה אלבום שהשירים שלו יגדלו לתוך ההופעות.

2 תגובות:

Shoegazer אמר/ה...

היי אייל

אני לא מסכימה שהקופיפים הם הסמיתס החדשים ( ומוריסי עצמו לא מודה בזה בכתבה שצירפת, הוא סתם עוסק בבקרת נזקים) . כולם נורא רוצים לעשות את החיבור בין מוריסי למאנקיז ונורא רוצים לשמוע את מוריסי נותן להם את ברכת הדרך. לצערי, הם ממש לא צריכים אותה ממנו :)

אני בהחלט חושבת שאלכס טרנר נשמע כמו מוריסי ברגעים לא מעטים באלבום החדש וזה נשמע מעולה! וכן, הם כנראה הדבר הכי טוב שיש לאנגליה להציע כרגע . אני בעדם.

Unknown אמר/ה...

אם כולם רוצים, אז למה לקלקל :-)

אני חושב שהם להקת הרוק הכי טובה שיש כיום בעולם, בינתיים הם בסדר גודל של סמיתס, אבל יכול להיות שבאלבום הבא הם יהיו פסה. נראה..


פוסטים אחרונים וממש שווים !