לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

Barzin



יש דברים שאין אחריהם איזה הייפ, ובכל זאת הרבה אנשים אוהבים. אחד כזה הוא Barzin הקנדי (יש לי פאטיש לקנדה, אתם יודעים). נתקלתי בו לראשונה בבלוג של אורית@ ועכשיו גם בבלוג Soundman "ידידי היקר" (זו בדיחה פנימית בינינו), שיש לו טעם מעולה למוזיקה בגוונים חומים-חמים, עם עומק ורוגע- ולא כמו מוזיקת הניצחונות שאני מביא לפה בד"כ (כי ככה אני אוהב את זה !!!!! תה-לללה !!! תההה!!! לללללהההה!!!!).
ולגבי ברזין - הוא סינגר-סונגרייטר והטקסטים שלו הכי אישיים שיש בעולם..כאלה שנוגעים לכולנו, אתם יודעים: בדידות, אהבה, מדד המעוף. אם הייתי בן 15 הייתי מתרסק על זה. הייתי מקשיב לשירים המלנכולים האומללים שלו בהזדהות מלאה (גם אם היתה לי חברה הכי יפה בעולם). גם עכשיו אני מרשה לברזין להוריד מעליי את חומות הציניות ולהסחף לגמריי עם הטקסטים של האלבום החדש שלו שנקרא: Notes for Absence Love- שזה: רשומות לאהבה חסרה.
המוזיקה באלבום הראשון שלו היתה מאד מינמליסטית, אבל אח"כ הוא צירף אליו עוד נגנים חברים וזה קצת מזכיר את המוזיקה של נורה ג'ונס, ויותר מכך את Clem Snide.
למעלה וידאו של שיר הורס מתוך האלבום הקודם והנפלא שלו משנת 2006. ולמטה שיר מתוך החדש. שקט מקשיבים:

Barzin_- Stayed Too Long in This Place

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על התגובה ידידי היקר(בדיחה ביתית בניינו)

צחי ממצב הרוח אמר/ה...

שוב החכמתי (ובדרך גם נהניתי מאד)
תודה!


פוסטים אחרונים וממש שווים !