לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 30 באוקטובר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - אלבומי חורף


Rain Sound - Celebrity bloopers here

אני מכיר כמה אנשים מוזרים שמעדיפים את החורף. רובנו, אם נודה על האמת, מעדיפים בדרך-כלל את הקיץ או את האביב, אבל לא היום ולא השנה. סוף-סוף יורד גשם. חוץ מהמים שאנו מייחלים להם, הגשם מביא עימו הרגשה של ניקיון וטהרה.
השבוע היה לי שבוע עצוב, אשה מופלאה מהיישוב שלנו, נירית קופרלי, נפטרה בגיל 38 מותירה אחריה בעל ושלושה יתומים, הקטן בן שנתיים והגדול בן 11. היה בה משהו מיוחד, היא היתה אישה מלאת שמחת חיים, ופירגון. לכל מקום שאליו היא באה הרגשת את האור והאהבה שהיא הקרינה. ממש שמש קורנת. היא חיה כל רגע בחיים בצורה מלאה, וכל אחד שאפילו שדיבר איתה רק פעם בחיים הרגיש את החסד שיש בה.
השבוע גם פרצו לי את האוטו פעמיים באותו היום. גנבו לי מחשב ופנקס צ'קים. כולם אומרים לי שרק אני אשם, אבל אני כבר רגיל.
השבוע היה ברדיו פרימיום להמונים המון מוזיקה לחורף:
נורה ג'ונס בשיר חדש ווידאו חדש- איזו קלאסה, אני נמס לגמריי. היא משחקת אותה בוידאו מפרשים א-לה קייט בוש או מונטי פייתון (יש כאן שני קטעים טובים שלהם).
Barzin- באלבום חורפי שנקרא "האהבה החסרה שלי" - אני מתרסק על זה.
אליסון דוט - שעושה אלבום חורפי גם היא בעזרתו של פיטר דוהרטי - יוהו!
מי שעוד לא קרא את שיר הנשיקה שלי - אז עכשיו כשיורד גשם זה מתאים :-)

וגם אני מזכיר לכם את:
מלכי הנוחיות ו- ZERO-7 - עכשיו הזמן המתאים לשמוע אותם
MEW- יעשו לכם טוב
Girls - עושים משהו כמו ביץ' בוייז אישי ועצוב
בראיין בונץ - הולך טוב
God Help The Girl- יחמם לכם את הלב
Bill Callahan - ימוסס אתכם סופית -אחד המעמדים העיקריים לאלבום השנה.

שיהיה לכם חורף חם ורטוב- זה הזמן להתכרבל מתחת לשמיכה עם הזוג שלכם..

ואם לא... אז מהשבוע יש בעמודת הצד משחק מזל שבו אתם מגרילים את "פוסט מזל" שלכם- בידקו איזה סוג מוזיקה שולחים לכם האלים.


תגובה 1:

Gal Bracha אמר/ה...

הייתי ממליץ גם על Fink להעביר את החורף בכיף.


פוסטים אחרונים וממש שווים !