לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

מתיסיהו 2



מתיסיהו בשיר מדבק One Day ווידאו חדש מתוך אלבום חדש !
גל החזרה בתשובה שאנחנו עדים לו בארצנו, אולי עלה כדבר לא ברור לחלק נכבד מהאוכלוסיה שמבקרת כאן למשל, אבל מי שמכיר את העם הזה על כל גווניו, יודע שזה לא מפתיע כלל. רק לפני דור היו פה אנשים שבכוח הפכו אותם לחילוניים, אז לא פלא שיש קצת תנועת מטוטלת חזרה. ש"ס צמחה בגלל התמיכה של אנשים מאמינים, אך לא דתיים, שמצד אחד לא בא להם להיות ממש דתיים, אבל גם חילוניים הם לא בדיוק. הילדים שלהם כבר הפכו לכמעט חרדים אבל בסביבה שהיא חילונית, מעורבת עם מסורתיים וכאלה שלא החליטו. יש הרבה שלא החליטו.
מתיסיהו, רבינו, חזר בתשובה והוא עושה שירי רגאיי חסידים. כאלה שנשמעים מספיק אונטנתיים כרגאיי, ולא כל-כך מתאימים למאה שערים. במחשבה שניה למה לא? הוא מצליח מאד בקרב הקהל הרחב ואפילו מוכרים אותו במחוזות האינדי. הנה הוא מופיע אצל לטרמן בכדי לקדם את האלבום החדש שלו, עם שיר די גרוע. יכול להיות שהוא רוכב על קטע של מוזיקת עולם, אולי גם מדונה עם כל גל הקבלה קצת עזרה לו למכור את עצמו. לא תמיד זה מצליח, אבל כשזה כן, אז זה מדבק.
בסה"כ הוא לא מזיק, מה הוא בסך-הכל מטיף לו, שאם יום אחד כולנו נהיה נחמדים אז יהיה פה כיף - הוא קורא לזה ביאת המשיח, אז מה?

2 תגובות:

dis[c]over אמר/ה...

דווקא השיר שקישרת אליו (הופעה אצל לטרמן) הוא הטוב מבין השניים. ה-One Day הזה הוא גרוע. בכלל מתיסיהו הוא בלון נפוח שרוב מה ששמעתי ממנו (ואני מ-א-ו-ד אוהב רגאיי) פשוט לא מספיק מעניין.

Unknown אמר/ה...

לדעתי כשהוא לא מייצר להיטים, אז הוא סתם מנג'ס.


פוסטים אחרונים וממש שווים !