לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 8 באפריל 2010

נבדק ונמצא פרימיום - SoundSystem




זו תקופה מאד עמוסה במוזיקה, השבוע היו כאן כבר שלושה שירים לוהטים וממכרים, שהיו צריכים להיות מפורסמים רק היום, אבל לא התאפקתי והייתי חייב לפרסם אותם אז תעשו ריווינד... יש גם המון אלבומים כל הזמן, אני מאזין עכשיו לאוסף של DOVES, אבל גם לסלאש המפתיע, אני חושב שבכמה חודשים הקשבתי לכמות מוזיקה שאני מקשיב בד"כ בשנה, ולכן בקרוב יהיה כאן גליון שליש של השנה, עם סיכום של כל האלבומים פרימיום עד כה- יש למה להמתין! והפעם בנבדק ונמצא פרימיום קליפים של שירים חדשים ברמות המשלבות בין פופ לרוק, מקווה שתהנו:

1. Phenomenal Handclap Band - Baby לא יודע למה להקות מתעקשות להכניס בשם הלהקה שלהם את המילה 'להקה", אולי זה רומז לכך שזה אוסף של מוזיקאים מברוקלין ומנהטן שניסו להצליח בכל מיני צורות ובסוף הם התאגדו להרכב הזה.

2. We Have Band - Divisive עוד להקה שכל-כך מרוצה שיש לה להקה שהיא קוראת כך לעצמה. זו שלישיה לונדונית חדשה שגם זכתה בבמת הטאלנטים בפסיבל גלסטנבורי. הוידאו מדליק. ולמי שמחפש קצת יותר רוק יש יותר למטה.



3. ג'ימי לידל נחשב כלבן שעושה מוזיקה שחורה, הפעם הוא הלך על משהו קצת יותר מחוספס שגם יותר מתאים לי, ומשתלב עם השבוע הרוקי שהיה פה The Ring זה השיר



4. אוטוטו LCD Sounsystem עם אלבום חדש בדרך, מתוכו שני שירים, השני POW POW יותר מוצלח- לאנשים הרצינים. בעצם הם הציר של הפוסט הזה, גם בגלל השילוב בין רוק לדאנס וגם בגלל שיש כאן כמה שירים שמזכירים אותם.



5. ה-Pipettes הן שלישיית בנות בריטיות שעושות פופ סיקטיז איכותי ואביבי, בסינגל חדש וקצת עתידני Our Love Was Saved By Spacemen - לחובבי אבבא בלבד! מה שכן זה הרבה יותר מוצלח מגולדפראפ שנמצאת השנה באותה קטגוריה.





6. אני לא מתיימר להכיר את Ted Leo and the Pharmacists, אבל השיר הזה שלהם רוקי ונחמד מאד The Mighty Sparrow



7. הרשת מלאה בטיזרים: Jaun MacLean בקטע דיסקו חדש לקראת אלבום חדש, Broken Social Scene היו כאן בכמה שירים מהאלבום הבקרוב שלהם, וגם The Dead Weather בטיזר שהוא הפרומו לקליפ שהוא הפרומו של השיר Die By The Drop, שהוא הפרומו לאלבום חדש. הכל פרומו בחיים. אין ת'כלס !



וכאן הסינגל להאזנה, אבל אני לא חושב שזה העיקר במקרה הזה:


שתהיה לכם פרימיום של שבת !

2 תגובות:

ניר אמר/ה...

כל הSound System הזה הזכיר לי את השיר הזה של Sneaky Sound System. לא שיר חדש, אבל עדיין מגניב, גם השיר וגם הקליפ.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=1520403437

Unknown אמר/ה...

חמוד


פוסטים אחרונים וממש שווים !