לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 9 במאי 2010

אבי באפלו - מי אמר פליט פוקסס ולא קיבל שוב !

Avi Buffalo - What's In It For? from Sub Pop Records on Vimeo.

אני מרגיש שאני חוזר על עצמי (אבל לא רק אני חוזר על עצמי, אז יאללה): Sub Pop הלייבל של נירוונה, עשו את הקאמבק הכי גדול שאפשר היה לעשות ללהקה בלי להחתים אותה על אלבום. הפליט פוקסס התחילו עם זה, ואז באו הגריזלי ברז והשנה גם המורנינג בנדרס. מה שמוכיח (גם) ששנות השישים עדין לא מוצו עד תום, ושאנחנו עדין חיים על שאריות של טריפ LSD שמישהו אחר לקח פעם. למי שהתחיל לשמוע מוסיקה רק בשנת 2008, אז מותר לגלות שבארץ אף פעם לא ממש החזיקו מהביץ' בוייז. אולי החזיקו, אבל עמוק בבטן, בפנים, שאף אחד לא ירגיש בכלל שהם אי-פעם היו קיימים. בארה"ב הם היו תמיד נכסי צאן ברזל, אבל אנחנו העדפנו את החיפושיות, ו...החיפושיות ופול אנקה ובסוף גם נזכרנו בדלתות.
אז למה אני נזכר בכל זה? כי הסולן של אבי באפלו, אביגדור זכנר-אייזנברג, בנו של רב קונסרבטיבי, חשוד בישראליותו. בכל מקרה אין לכך שום זכר במוסיקה שהוא עושה שנשמעת מאותה משפחה של הלהקות שציינתי. במקרה הזה יש כאן עוד שידרוג, בצורת חרמנות נעורים משובבת. משהו בוסרי אך נעים. [ספייס]

Avi Buffalo - Truth Sets In from LaundroMatinee on Vimeo.

2 תגובות:

הדר אמר/ה...

יש משהו בקולות שלהם שמזכיר לי נורא את Mother Mother.
לא יכול להיות שרק אני שומע את זה.

Unknown אמר/ה...

יכול להיות


פוסטים אחרונים וממש שווים !