לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 26 ביוני 2010

שוב המשיח לא בא ! או שדווקא כן?




שלום חנוך התראיין לעיתון, שוב הוא מקטר, משהו בסגנון 'הלכה המדינה'. בנאדם שהיה מרדן רוק ,שאמר בזמן שרק יצא מהשבלול שהמוסיקה שמנוגנת ברדיו היא לא לטעמו, ועשה מהפכה. עשה איזה שינוי, אבל מאז הוא כאילו תקוע באיזה צריף, באיזה קיבוץ שכוח אל בגליל של שנות השבעים - תתקדם בנאדם! תתקדם! המדינה לא 'הולכת נגד הרוח', לא 'מתעופפת לכל עבר בין משט לסגר', וגם לא 'מתרסקת'. מי שלא יכול לחיות עם חרדים ודתיים, כמו מי שלא יכול לחיות עם ערבים, צריך באמת לארוז את החפצים שלו ולרדת לברוקלין. רק שגם שם הם ירדפו אותו. בהקשר לכך, במקרה, או שלא במקרה, גון בן-ארי נשא פואמה בערב ספוקן-וורד ב'לימה לימה' על ביטול הופעה של המשיח, כאן כתובות המילים - מי שכמוני לא מצליח גם להנות ממילים חדשות שהוא לא מכיר, וגם להבין אותן תוך כדי - כדאי לקרוא. הסיבה היחידה שאני מקדיש לכך זמן, היא שאני רוצה לרדת לעומקם של דברים, דבר שדרך-אגב, אני לא בטוח שאפילו חד הלשון החלקה, עשה בעצמו בעת שכתב אותן. למי שיש לו יותר מידי גון בן-ארי פה, אז אני מתנצל מראש, אין הרבה אנשים בלי כסף שאני מקנא בהם, וככה זה בחיים, בשביל ממש להנות צריך לפעמים לאבד כל פרופורציה. 'הפואמה' של גון מסתיימת בשיר הזה.
חוץ מזה שגון בן-ארי כותב מוכשר, הוא כותב על מוסיקה, ועוד בעיתון שאני וכל המדינה קונה -אני לא יודע מה עשינו שכל הטוב הזה מגיע לנו. דפדפו עמוד 14 של 7 לילות האחרון ותבינו - כתבה שלמה שנקראיית " אופי להמונים" על מעמדן ותדמיתן מ.י.ה, לה רו, רובין, ג'נל מונה, וכרסטינה - עיתונות רוק במיטבה. בשבילי המשיח כבר כאן וקוראים לו: ג'וני סן אוף א-ליון, והוא רוכב על אריה לבן.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !