לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

נבדק ונמצא פרימיום: האמת היא השקר הישן



אנחנו חיים בתקופה כזו שמדברים הרבה, כותבים הרבה, יש רשתות חברתיות, יש איי-פון ועוד כל מיני סוגים של טלפון (שאני לא זוכר את שמם) שמקבלים מיילים, ובכלל שמח בפס הרחב. וכך יוצא שהאינטרנט, שהיה פעם מקום פרטי שבו כולם פיתחו אלטר-אגו ושם בדוי, הפך להיות המקום שבו כולם חושפים את עצמם עד ערווה. האמת היא השקר הישן, אבל אנחנו ממשיכים להשתמש בה, כי אין לנו משהו אחר להראות. אני רק רוצה לומר משהו קטן לפני שאנחנו מתחילים להאזין למוסיקה: "אני לא באמת מאמין למה שכתבתי כאן" (אני מקווה שהבנתם את ההומור הדק). מה שכן נשאר זה המון סקס באינטרנט, וזה עדין המקום שבו אפשר לראות הכל. אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, סרטוני וידאו סקסים במיוחד (בטוב טעם - שום דבר גס):

1. Chromeo - Hot Mess - למעלה כרומאו, בקליפ שהוא פשוט חלום רטוב של כל גבר,כל שכן שוטר. השיר ממש לא ממש חשוב.

2.Hank & Cupcakes - Aint No Love Ft. Shane MauX - שיר רוקי נחמד יש לו קליפ ציצים עוד יותר נחמד.



3. Lykke Li -Get Some - אם כבר ציצים אז הקליפ הרישמי האמיתי של השיר הזה, יצא עכשיו והוא סקסי חריף.

4. Leather Hands - Vertical Lines, ואם כבר ציצים, אלה ממש שווים:



5. באותו עניין: אף פעם לא תהיתם כיצד מזדווגים דינוזאורים (אני יודע שעל זה אתם חולמים בלילות).

6. וכך נראיית האמת באינטרנט: מזכיר מאד ציטוט מהאלבום החדש של קניה ווסט: "פוסי ודת".

7. בטח שמעתם: שהחיפושיות התחילו למכור שירים בiTunes ובטח שמעתם שמייקל ג'קסון עלה מן הקבר להוציא אלבום חדש. ויש לו סינגל חדש Hold My Hand.

טעמתי אצל אחרים:
8. שוגייזר (גלי גונן) בפוסט טרי שכולל את להקת Luna שאהבתי.



9. פוראבר יאנג- נינה חוגגת יומהולדת שמח 65 לניל יאנג, כולל סקירה קצרה של הקריירה שלו. ואפרופו אמת ושקר: למטה פאלון עושה חיקוי לניל יאנג וברוס ספרינגסטין שמצטרף, גם לא בדיוק הוא עצמו. הקליפ מוקדש לנינה.


החיים שלי יותר מעניינים ממני: השבוע הייתי חולה ממש: חום ומיטה וכאלה, כאילו שחורף עכשיו. שכחתי כמה סטלה יש בזה. מעולם, אבל מעולם לא פיללתי לגשם, כמו בשנה הזו. ועוד פעם האמת באינטרנט: נראיית כך.

שתהיה לכם פרימיום של שבת !


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !