לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 1 בינואר 2011

שנה חדשה ! 2011 הנה אני בא !

שנה חדשה ! סוף-סוף ! נכון שהזמן גומר לנו את החיים אבל אם הזמן לא היה מתקדם קדימה, אז לא היה קצב וגם לא היתה מוסיקה. 2010 לא היתה רעה בכלל, יותר נכון היתה מטורפת. נראה איך תהיה 2011. החלטתי שתי החלטות חדשות, שאני מקווה שישפרו את חווית האזנה: א. הולך להיות קצת יותר סינון, לא כל דבר שאתלהב ממנו יובא מיד לכאן, וזה בעצם הכלל השני: ב. לא חייבים להיות ראשונים. קצת יותר מתינות. יקח מה שיקח. לא בטוח כמה אצליח לעמוד במשימה, אבל אנסה. זמן זה הדבר שהכי משגע אותי. מצד אחד אני במירוץ להקשיב לכמה שיותר מוסיקה בכמה שפחות זמן. מצד שני אני דווקא שמח שבחודש האחרון כמעט ולא הקשבתי למוסיקה חדשה, אני עושה את זה מידי פעם, וזה מאפשר קליטה יותר טובה של החומרים. למשל גיליתי שאי-אפשר להקשיב לביץ' האוס בנסיעות, ורק כשאני מקשיב להם בנחת הם נשמעים נפלאים. אז בינתיים לפני שנתחיל בואו נאזין לקצת מוסיקה שהיתה כאן עד עכשיו. נסו את המזל שלכם, לחצו על שורת המילים ותשמעו צלילים במיוחד בשבילכם (ואתם יכולים לחזור על הפיס הזה לנצח ע"י לחיצה בעמודת הצד):

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !