לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 24 בפברואר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - טוב לי במוסך !

Acid Baby Jesus
פתיחה - 
קודם שירים וקליפים חדשים ואח"כ מוסיקת מוסכים.

שיר חדש לבלר !
מתוך הופעה חיה, שיר חדש וטוב לבלייר. איזה כיף !!!


Beirut - Vagabond
אני אוהב את האוירה בקליפ החדש של ביירות. מסיבה של חיילים אחרי מלחמה. בזמן אחר. האוירה הזו גם משתלבת יפה עם המוסיקה שלו

Beirut - Vagabond


Paul Weller - That Dangerous Age
פול וולר זכור לי כמוסיקאי פולק אמריקאנה. השיר החדש שלו נשמע כמו שיר ישן של דיויד בואי..רק בלי דיוויד בואי.

Paul Weller - That Dangerous Age

Dr. Dog - Warrior Man

Dr. Dog - "Warrior Man


Bombay Bicycle Club - How Can You Swallow So Much Sleep
[תודה למייק בוגאן] אני לא אוהב קליפים של אנימציה. אתם אולי כן. אבל השיר ממש יפה.

Bombay Bicycle Club - How Can You Swallow So Much Sleep


הופעות פרימיום
בשעה אחת בצהרים חזרתי להום-בייס מההופעה של ג'יזס- פאקינג- בובה- אסיד. היה פוגו, היה סטייג' דייוינג פרום גן- עדן, היה הל. היה כיף ! ערב של מוסיקת מוסכים, שהתחיל קרוב לחצותץ ונגמר באמצע הלילה בלבונטין 7. באתי בלי ציפיות כי גם לא הכרתי את השירים. ומאד מאד נהנתי כולל השתתפות פעילה בפוגו לא אלים. שמעתי לראשונה את רוצי בובה והם הפתיעו לטובה, אם כי באופן יחסי. קראש נורמל נתנו הופעת רוואררר עם גיטרה ותופים. אבל ההופעה הכי טובה היתה של אסיד-בייבי ג'יזס מוסיקת מוסכים לפנים.

Crash Normal - like a horse

Crash Control
בתל-אביב ההופעה עלתה 80 ש"ח ובמכירה מוקדמת 60 ש"ח. בשבת אתם יכולים לראות את אותה ההופעה בחיפה ב-40 ש"ח. אין מה לעשות החיים בצפון זולים יותר, וזה חוץ מהחניה שעלתה לי בתל-אביב 30 ש"ח, ושבחיפה לא עולה גרוש.....
אבל אחרי ההופעה בתל-אביב הלכנו לאכול סמבוסק מהטאבון, והיתה שם גם מסיבת רחוב שארגנו הבראסלבים בשלוש לפנות בוקר, וכולם שרו ורקדו ברחובות "חג פורים חג פורים" בגירסת הטראנס מוסמכים. נמרוד עמד שם נפעם, מהרעש והבלגן...
אני אוהב את תל-אביב במיוחד בלילה, היא מרגשת ומלאת חיים. וחיפה..היא יפה ונעימה אבל אין לה מספיק קצב, בשביל הפרעת קשב שכמוני.
Acid Baby Jesus - Oh, Aurelia


פוסטים אחרונים וממש שווים !