לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 16 במרץ 2012

נבדק ונמצא פרימיום - ג'וני ביגוד


פתיחה- 
דבר אחד אני לא יכול להתלונן והוא שהחיים שלי לא מעניינים. הם מעניינים ואפילו טובים. רק שלפעמים מרוב שאנחנו שקועים בחיים הוירטואלים, ובעבודה, ובתכנונים של אלף דברים, ובעשיה של 100 במקביל, אנחנו שוכחים כמה שהכל שביר. השבוע התקשרתי למעצבת של הבית החדש שאנחנו בונים, ותוך כדי השיחה ,פתאום היה רחש כזה לא ברור מעברו השני של הקו, ולאחריו הבן שלה לא הפסיק לבכות .ילד בן 9 לא כזה קטן, ובכל זאת. נאלצנו לנתק את השיחה, הם חיים ב"עוטף עזה", כלומה ליד אשדוד ! (ראמבק , איך הגענו לכך שעוטף עזה זה באשדוד) כל סופהשבוע שעבר הם בילו בריצה מבוהלת לממ"ד, ומאז כל רחש שדומה לנפילה של טיל מיד מציף את כל הפחדים. 



Sinead O'Connor - Old Lady
[תודה לשרון רז המלך] שנייד אוקונור כבר פחות רלוונטית. לא רלוונטי אומר שהיא כבר לא משנה את היקום עם המוסיקה שלה. היא כוכב קטן ודועך בקצה הגלקסיה של הרוקנרול, ולא שמש מאירה, או לחילופין חור שחור שמניע פלנטות. לעולם לא אשכח לה את מנדינקה. ורק בשל כך היא אהובה אצלי לנצח. אני זוכר כשהשיר הזה יצא. עפתי. עד היום אני יכול לעוף על מנדינקה. אני מת על אלבום הבכורה שלה וגם על על האלבום אמא עולמית. ועכשיו יש לה שיר חדש ולאחר שמיעה שלישית, אני יכול להגיד שהוא יפה, ואפילו מרגש אותי. שירי אהבה פתטים תמיד מרגשים אותי
Sinead O'Connor - Old Lady

The Temper Trap - Rabbit Hole
שיר חדש לקראת אלבום חדש של הלהקה האוסטרלית הכייפית הזאת, שגם מייק בוגאן אוהב

The Temper Trap - Rabbit Hole


יאיר יונה
יאיר יונה המאסטר חגג השבוע יום הולדת. תראו איך הוא ככה מנגן ברחוב (מתוך האלבום החדש שלו שזכה לתהודה והערכה עולמית)

Yair Yona - A Day In Tel Aviv : 10 - Russian Dance



NO - Stay With Me
יש משהו מרגש בסרטון הזה, אנחנו יכולים לקבל רובוטים ומכונות בכל צורה, רק שאיך שיש להם משהו שמזכיר דמות אנושית אנחנו ישר מייחסים להם תכונות אנושיות. מה שאומר שאנחנו אנושים ולא הרובוטים.

NO - Stay With Me


Here We Go Magic - Make Up Your
שיר חדש וקליפ חדש ללהקה שאהובה כל-כך על יובל סובל.

Here We Go Magic - Make Up Your Mind

 Lee Ranaldo - Between the Times and the Tides
הגיטריסט של הסוניק יות' באלבום בכורה שנשמע  פחות סוניק ויותר אר.אי אמי, או אפילו יותר טלוויז'ן. שלוש להקות שכל להקת גיטרות תהיה מושווה מיד לאחת מהן. אלבום מומלץ ומשובח. שאפשר לשמוע את כולו בהזרמה:
http://www1.rollingstone.com/hearitnow/player/leeranaldo.html

Shins - Port Of Morrow
עוד אלבום בהזרמה, הפעם החדש של השינס [קישור] . זה פופ, רק שהוא לא עושה נעים, אלא מדגדג את העצבים. אני לא מבטיח לעצמי לאהוב את האלבום הזה, אבל אני אנסה.  הנה עוד סינגל ממנו:

The Shins - September



החפוז המכני
גוף כאב הוא אלבום של פינה בבית. הוא הוקלט בבית ועשוי מחומרים של בית. בין מכונות התופים אפשר לשמוע מקצבים שהורכבו מהקלטות של: רשרוש צנצנת ויטמינים, נקישות הצפורניים של טוני הכלב על פרקט למינציה, תיפוף על בקבוק ויסקי, דפדוף בספר מדע בדיוני, ועוד. למטה יש שיר אחד מתוכו וגם כל האלבום להזרמה [קישור]

החפוז המכני - פרומו לדיסק החדש "גוף כאב".



ג'וני ביגוד
ולסיום כמה שירי רוק מעולים עם המילה ג'וני שמצאתי. רעיון של יובל קאולי. רעיון טוב
AC/DC - Johnny B. Goode
Sonic Youth - Hey Joni
The Fall - Janet, Johnny and James

ועוד אחד נסתר שלהם שקשור בעקיפין
AC/DC- Live Wire

וכן, גם בחורף וגם כשיורד מטר..
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

פוסטים אחרונים וממש שווים !