לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 15 בדצמבר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - נס דליפת השמן


מי אמר שיש לו בייבי פייס ?
פתיחה
השבוע הרכב שלי התקלקל בצורה מאד משונה, רדיאטור החימום של תא הנוסעים החל להוציא ריח של שמן מטוגן, (אלא אם כן מפעילים את מזגן על הקירור). לחלק מהאנשים זה עושה חשק לאכול עוד סופגניות ולביבות, לחלק אחר דווקא ההיפך.  בכל מקרה זה רק הוסיף לאוירת החג. אז הפעם נבדק ונמצא פרימיום באוירת החג, עם האירועים החשובים של השבוע:
 
באנו חושך לגרש
בסך הכל היה חג חנוכה נפלא, מסיבות כיפייות, הופעות, טיול עם הילדים בירושלים. יש לנו כבר מסלול קבוע שכולל את גן המפלצת, טיילת ארמון הנציב, מעלית הזמן, הכותל ועוד. עד היום היו חמישה או שישה טיולים כאלה בחנוכה, והמסורת הקבועה היתה להשמיע רק שירים של החיפושיות במשך כל הנסיעה. אבל, הפעם החלטתי שזו הזדמנות לחשוף אותם לקלאסיקות נוספות... אז הקשבנו לסטיבי וונדר, בוב מארלי וגם...לבוב דילן. לא את השיר הזה, אלא קלאסיקות. אבל השיר הזה הכי מתאים לחג החנוכה, ואיזה כיף לגלות פתאום שיר כזה שלא הכרתי קודם
 
איחוד נירוונה
הדבר הכי מופרך שיכול להיות בעולם הוא איחוד של נירוונה שבו פול מקרטני בתפקיד קורט קוביין. כמעט כמו לקרוא לסופת הוריקן בשם סנדי. פול מקרטני כל-כך לא אובדני, וגם די לא גראנג'י. לפחות בתדמית. נראה שזה די התפלק להם כל העסק, אבל בסופו של דבר התוצאה מנצחת. פול מקרטני שר יחד עם חבריי להקת נירוונה שיר חדש בקונצרט צדקה למען נפגעי סופת סנדי.  יצא טוב.
 


Torche - Harmonicraft
הגבולות בין מטאל גראנג' הארד-רוק הרבה פעמים מטשטשים. לפעמים מוסיקת מטאל נשמעת פשוט כמו שירי פופ עם גיטרות, ולפעמים קשה להסביר. זו הסיבה שבגללה אני מרשה לעצמי להתקרב למוסיקה הזו לאט והזהירות. למשל לשיר החדש של להקת Torche יצא להם גם אלבום השנה, אני חושב שהקשבתי לו, אני כבר לא זוכר, אבל השיר הזה יפה:





The National - חדש !
הרבה אנשים ישמחו לדעת שלנשונל יש כמה שירים חדשים. בינתיים רק ביצוע מהופעה. אבל שווה בדיקה [קישור].


אוליביה ניוטון ג'ון ,וג'ון טרבולטה - במיוחד לכריסטמס
מאז המפרי בוגרט ואינגריד ברגמן בסרט קאזבלנקה לא היה זוג כזה מדהים, לדעתי. אוליביה ניוטון ג'ון וג'ון טרבולטה השתתפו יחד בסרט גריז שזכיתי לראות אותו בזמן אמת. זו היתה בסך-הכל הגירסה הקולנעית למחזמר ברודווי אבל נוצר שם קסם מיוחד שהפך אותו לסרט דל התקציב המצליח ביותר בכל זמנים. אחד הדברים החשובים הוא ההשתתפות של הבי ג'יז והוספה של שלושה שירים חשובים שקשה להבין איך המחזמר בכלל הצליח על הבמות בלעדיהם לפני כן.  החלק השני החשוב הוא שני הכוכבים הנדירים האלו. אני מניח שהרבה מאד שנים ביקשו מהם להתחבר יחד. אבל השנה זה קרה עם שיר כריסטמס, די נוראי (חפשו בעצמכם אם זה מעניין אתכם). וכאן הם בראיון מפעם שבו הם מתארים איך הכל התחיל: 
 


 
מייקל ג'קסון וראבי שנקר נפגשים בגן-עדן
ראבי שנקר נפטר השבוע בגיל 92. והאלבום מותחן של מייקל ג'קסון חגג 30 שנה. לראבי שנקר הקשבתי הרבה בעת טיול בהודו, אפילו כמעט קניתי סיטאר ליד הטאג' מהאל (לא יודע מה חשבתי לעצמי). את האלבום של מייקל ג'קסון הכרתי מהרגע שיצא הסינגל הראשון יחד עם פול מקרטני (כתבתי על זה פעם), והשבוע זו היתה הזדמנות להקשיב להרצאה של אייל גולדמן על האלבום הזה.  לא מסכים לגמריי עם כל ההבחנות שלו, אבל בכל מקרה הרצאה מרתקת והכי חשוב הכבוד שהוא נותן לקווינסי ג'ונס. אתם בטח מכירים את מייקל ג'קסון מספיק טוב אז אולי תקשיבו למילי ג'קסון (לא אחות שלו)
 
מעמידי הפנים בשירים לפנים
כידוע לכל קוראי רדיו פרימיום להמונים, אני אוהב מאד את כריסי היינד, ולכן שמחתי מאד על הפוסט הזה שבו 10 השירים הכי טובים שלהם. כדאי גם לכם !
 
מבצע סוף שנה
iTunes פתחו את שעריהם בפני ישראלים, לבת שלי ולאישתי יש מנוי והם כבר מורידות שירים. מסתבר שהיתה דרך לעקוף את זה ולרכוש גם מהארץ שירים. אפשר להשתמש בזה גם בשביל Spotify. נראה שהסטרימינג הופכים את כל השירות של הורדת קבצים קצת למיותרת. ואולי דווקא עכשיו כשנעשה כשהעולם מתמלא יותר ויותר בעננים (במובן הדיגיטלי של העניין) דווקא הרכישה הפיזית הופכת לדבר האמיתי והנכון לעשותו. אני מתכוון לתקן את הפטיפון שלי. ואם אתם רוצים קצת ללטף עטיפות ולקנות בזול ובאוירה חולית, אז קיפצו לאוזן השלישית בחיפה ותהנו ממבצעי סוף שנה מעלפים.

וזהו..גם בסוף שנה:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !