לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 17 באפריל 2013

נבדק ונמצא פרימיום - אם אין אני לי עצמי לי

פתיחה
עברו שבועיים מאז וידויי האחרון כאן בבלוג. מאז תחילת ימי רדיו פרימיום להמונים לא היה כדבר הזה. אבל יש לי סיבה טובה - הייתי באטרף של מעבר דירה. אחרי ארבע עשרה שנה באותה דירה עברנו לבית חדש עם הרבה מדרגות - הרבה מדרגות מהרחוב לבית, הרבה מדרגות בתוך הבית, ואפילו קומה שלמה של מדרגות בחצר. כמו שנאמר: "מרבה נכסים מרבה מדרגות". . מסקנה שלי ממעבר הדירה שזה עדין לא זה. שאנחנו עדין לא ממש מדינה. עדין חלטורה ועדין חאפ-לאפ. המון אכזבות מהמון בעליי מקצוע וספקים. במקום שאתה תקבל שירות אתה צריך לנהל אותם. יום העצמאות הזה נתקע לי בדיוק בזמן, הייתי צריך קצת חופש,  אלא שכל המבסטונים שכולם לקחו בחג הזה, וכל המדושנות לא בדיוק התאימו למה שאני חושב כרגע על עם ישראל. התאכזבתי, באמת התאכזבתי, אבל היו גם נקודות אור - אחת מהן היא של אנשים טובים שהובילו לביתנו החדש ארונות, רגע לפני שחברת הרהיטים פשטה את הרגל.
ומה קרה בשבועיים האלה ? הקשבתי להרבה מוזיקה, ושמחתי לגלות סוף-סוף השנה כמות מכובדה של סינגלים חדשים ומרגשים. איזה כיף !
 The National - חדש !
הנשיונל לקראת אלבום חדש וזה הסינגל הראשון והיותר מוצלח מתוכו. ישר נדקלתי עליו, ולא רק אני. הוא מזכיר שירים אחרים שלהם. אבל למי 'כפת.
The National - Demons


 Cat  Power - חדש !
פעם ראשונה שחתולת הכוח לא נראיית בעיניי שקסית. אבל השיר הזה מפצה ובגדול. הקשבתי לו כל-כך הרבה פעמים השבוע. איזו נשמה גדולה. איזו מוזיקאית. ואיזה שיר מרגש.

Cat Power - Bully



Jay Z - חדש !
ג'יי זי הוא הנשיא השחור האמיתי של ארצות הברית. נשוי לביונסה. מבלה איתה חופשות בקובה. מוכר וקונה תחנות טלוויזיה. הופך לסוכן של ספורטאים ועל הדרך מוציא שיר חדש ומעוללה Open Letter. לא ידעתי שהתגעגעתי



Deerhunter - חדש !
אני מצטער שאני לא שומר פה על רצף מוזיקלי. העיקרון המנחה אותי הוא עדיפות להאזנה. אז השיר החדש של דירהאנטר הוא יותר נוייי וכך נשמע גם בעיקרון האלבום החדש שלהם.

Deerhunter - Monomania


Eleanor Friedberger - חדש !
ונעבר למשהו יותר אינדי פופי בהמלצת מייק בוגן. אלינור פפרידברגר הייתה כבר כאן פעם בבלוג, היא מאילנוייס ויחד עם אחיה הם הקימו צמד בשם. The Fiery Furnaces. השיר הבא הוא כבר מתוך אלבום סולו שני שבדרך. שיר שמשי. רוקנפופ. קיצבי .

Eleanor Friedberger - Stare at the Sun


Blitzen Trapper - חדש !
בליטצן טראפר חוגגים עשור ולכבוד Record Store Day הם מוציאים את אלבום הבכורה שלהם בהוצאה מיוחדת כולל שיר בונוס נהדר On a Tuesday

The Boxer Rebellion - חדש !
עוד קצת פופיות בהמלצתו ל מייק בוגן. סינגל חדש ללהקה הלונדונית לקראת אלבום רביעי. ככל שהשיר מתפתח הוא נעשה יותר מעניין

The Boxer Rebellion - Diamonds


מיקסטייפ יומולדת
לאיתי כ. היתה יומולדת והוא הכין מקסטייפ מכל השירים שחברים שלו הקדישו לו. אתם מוזמנים להאזנה אינטימית [קישור]

Alternative Nation
אורי דביר הפך בזמן האחרון לגורו שלי. זה מצחיק להגיד את זה כי הוא הרבה יותר צעיר ממני. הוא מנהל את חנות האוזן בירושלים ויש לו ידע רחב וטעם משובח. ומעכשיו יש לו תוכנית רדיו ב-"קול השלום". כן זו ההיסטורית של אייבי נתן. התוכנית משודרת בכל יום שני בתשע בערב. והוא נותן בה את כל מה שיש לו. אתם יכולים להקשיב לה גם באייקאסט מתי שתרצו. וכדאי שתרצו [קישור]

ולסיום - שיר מעבר בית
כאמור עברתי לבית עם הרבה מדרגות. אז חיפשתי שיר מתאים. וזה מה שחבריי מצאו לי. שמעתי שהבן שלו בדרך להופעה בארץ

John Lee Hooker - I'm Going Upstairs

וזהו
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם כבר אתה עובר. דירה או משהו בחיים. יש אדם אחד לפנות אליו. ג'פרי לואיס.

http://www.youtube.com/watch?v=pJDPvTqMgHc

Unknown אמר/ה...


תודה על ההמלצה


פוסטים אחרונים וממש שווים !