לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 13 ביולי 2013

נבדק ונמצא פרימיום - אריאל פינק, קים דיל, דייויד ביירן, קינג קרול וגם מרק ריבו

 
 
פתיחה
כמו בכל שבוע אני מופתע מכמות המוזיקה המעולה החדשה שמגיעה לרשת, ובכלל.. ליקום. הרשת היא רק ..מה אני אומר רק, היא המטריקס ! ואנחנו כאן ! אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, תענוג כתמיד:

אריאל פינק - חדש !
כל החברים שלי עפים על אריאל פינק. פופ מיוחד ומוזר שמתכתב עם כל מיני דברים מהעבר

Ariel Pink and Jorge Elbrecht - Hang On to Life


וכאן הוא משתף פעולה עם SOKO בסרט קצר חמוד, ופסיכי. השיר הראשון שלו, מזכיר לי את דורותי קולם

 

Diana - חדש
קליפ קיפולי תמונות של דיאנה שאהבתי. יש בשיר הזה סקסופון אווירתי, אם זה נותן לכם כיוון

Diana - Perpetual Surrender



Yo La Tengo - חדש !
קליפ חדש ליו לה טנגו, שילוב של פסיכדליה ובוב ספוג מתוך האלבום הנפלא שלהם שיצא השנה.  אקשיב לו שוב כשישוב הגשם. השיר הזה שמיע גם בקיץ.  תתחשדו ותתחדשו !
 Yo La Tengo - Ohm
  

 Kim Deal - חדש !
קים דיל התפרקה מהפיקסז. חבל..אבל יכול להיות שהם מתואמים ? כי שבוע שעבר יצא שיר חדש שלהם (עם קים דיל) והשבוע היא יצא עם סינגל 7" ויניל במהדורה מיוחדת של 1000 עותקים שנחטפו תוך פחות מיום. ככה הוא נשמע:
Hot Shot - Kim Deal

David Byrne  - חדש !
לא מתעייף אף פעם הבחור הזה..דיוויד ביירן בשיר חדש וטוב בהחלט. דרך נפלאה תמיד לחדש היא לשתף פעולה עם אנשים אחרים. אהבתי את זה למרות שאין בזה שום דבר חדש, חוץ מזה שזה שיר חדש:

David Byrne & Jherek Bischoff - Eyes


 Matmos - Aetheric Vehicle
עד היום לא היה אין לי מושג איך הגעתי לקטע הרוחניקי אלקטרוני הזה השבוע, אבל הוא נפלא. מתאים במיוחד לחופשה או להתחיל איתו את היום
 Matmos - Aetheric Vehicle  

King Krule - חדש !
בקרוב יוצא לו אלבום חדש, וזה שיר אחד מתוכו. קינג קרול, רק עם גיטרה וקול עמוק,. זה קליפ ולא תמונת סטילס..אחרי 0:35 שניות תראו..אני אומר לכם..וודאי..
King Krule - Easy Easy



 


החיים שלי יותר מעניינים ממני
השבוע קרו לי דברים משונים: הסימפסונים חזרו, הגעתי בטעות לפירסומות של קריסטל מלפני 30 שנה,  וגם ביליתי את כל יום שישי בבוקר בשגרירות רומניה אשר ברמת-גן (אפילו שגרירות רומניה חושבים שרמת-גן היא מקום יותר שפוי לשכור בו מקום מאשר תל-אביב). ישבו שם שתי זקנות בנות 90 שדיברו בינהן רומנית והתפלאו מה עושה השוורצה הזה עם הילדים השוורצים שלו, ואז תירגמה לי מישהי בת כ-60 שישבה מולם את שאלתם אלי:"אתה מבין רומנית". אז עניתי להם שאני פה בגלל אישתי. היא אמנם לא מבינה רומנית, אבל אבא שלה, שעלה לארץ מרומניה כניצול שואה, מבין. הוא וכל משפחתו ניצלו בזכות משפחות רומניות שהסתירו אותם מפני הגרמנים. סוג של אנה פרנק. אז באמת שאני לא מתכוון לספר פה בדיחות על רומנים, או לרדת על העם ה-*** הזה. בכל מקרה התור היה ארוך, הרבה מאד ישראלי מחדשים שם אזרחויות רומניות,.אנחנו באנו להוציא דרכונים - לכל מקרה שלא יהיה, לימודים או פצצת אטום, אין לדעת. אני ציוני אמיתי, ולא ממש בעד כל האקט, אבל אני לא קובע הכל לבד, ואני גם לא מתנגד. בכל מקרה הדרכונים הם לאישתי ולילדיי, אני יכול מקסימום להוציא אולי דרכון איראני.  אחרי שתהיה פה שגרירות, כמובן. על אזרחות תימנית אני מוותר מראש. בכל מקרה הודיעו לנו מראש שזה יקח שלוש שעות (בפועל זה לקח חמש) אז נערכנו מראש, עם אייפד וסמארטפונים, ולאחר שנמאס גם זה מצאתי שם עיתון הארץ "עיתון לאנשים שחושבים (אותו הדבר)". באמת לא מבין מה ההתנשאות של העיתון הזה, הוא לא יותר טוב מאחרים ויש לו אג'נדה די מעצבנת. אני לא נגד חשיבה. אבל לבוא מראש עם דיעה ואחר-כך לחזור עליה כל יום בעשרות מאמרים, במשך עשרות שנים, זה לא בדיוק חשיבה ביקורתית. בכל מקרה כך יצא שקראתי את הטור של בן שלו ועל רכישה לילית שלו של דיסק של מארק ריבו.  מארק ריבו הוא  גיטריסט ג'אז-בלוז-רוק. שהקליט כ-20 אלבומי סולו ועוד המון אלבומים עם אחרים, בינהם טום וייטס. אז הבוקר השקעתי את זמני להאזנה לשתי הופעות שלו, אחת עם ג'ון זורן שהוא מנגן בלהקתו, והשניה עם השלישיה שלו. תענוג !

John Zorn - Jazz in Marciac - Live 2010

Marc Ribot Trio - Festival Djazz de Nevers 2011

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !