לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 23 בדצמבר 2013

הקליפים של 2013

הקליפים של השנה הם כמובן האינטראקטיבים - של בוב דילן, ושל ארקייד פייר לרפלקטור. הקליפ לשיר Like A rolling Stone הוא גם תוצרת הארץ, והוא אחד הדברים המרעננים של השנה.  אבל חוץ מזה היו הרבה קליפים "רגילים" וטובים. יחסית לשנה שעברה, מפלס האלימות ירד, אבל עדין יש ניסיון למשוך תשומת-לב, רק שהפעם זה נעשה בדרך אחרת. כלומר עם מיניות, כי אי-אפשר למכור אלכוהול דרך קליפ. וכך יוצא שרוב הקליפים הטובים של 2013, רובם ככולם, תחת אזהרת צפייה NSFW - ראו הוזהרתם. תהנו!
ובאמאשכם דרגו בעצמכם :-)

Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege
הקליפ הזה הולך מהסוף להתחלה ויש בו סיפור רדיפה, ציד מכשפות, חטאים, ואת כל מה שאפשר לחשוב על עיירה שכוחת אל בארה"ב. מעין טווין פיקס בתמצית.

Unknown Mortal Orchestra - From The Sun
שיר עקמומי והקליפ עקמומי. לכאורה נושא הקליפ הוא על בעיות של אנשים צעירים. אבל בדידות בכל זמן היא בעסה. ואחרי הכל יש כאן גם סיפור אהבה..ואולי זה כל ההבדל מבחינתי בין קליפ טוב, לסתם פרובוקציה.

FIDLAR - Cocaine
אם יש לכם כליות חלשות, אל תצפו בקליפ הבא שבו אפשר לראות גבר שמשתין אחרי שהוא שותה טונה של בירה. זה אמור להצחיק ? אנילא יודע.. לשיר קוראים קוקאין. אבל כאמור הוא משתין על הכל ובזרמים של יאמנו. גם על השלט של הוליווד . בוא נאמר שאני מעדיף את זה על אלימות ברוטלית שיש היום בהרבה קליפים. לשיקולכם



 Kanye West - Black Skinheads
קצת חבל לי שבסופו של דבר יוצא שקניה ווסט  מוכר את עצמו קצת בזול עם הציצים (היקרים) של ארוסתו. בקליפ Bonnd 2 היא מופיעה בכל תפארת החזה המרשים שלה, ואין מה לומר - זה יפה. אבל אני לקחתי את האלבום שלו ברצינות, כאומנות לשמה, והקליפ הזה עושה עימו יותר חסד, ומביא את בשורת האלבום בצורה הנכונה, לדעתי.

TV On The Radio Million Miles
כל מה שהיה חסר לי מהלהקה הזו היה מעט יותר רגש. לפעמים התחכום במקצבים מתוחכם ומתחכם מידי, אבל הקליפ הזה משלים את השיר כל-כך יפה. מתחיל עם הטפות מוסר, בסגנון עדת הירוקים, ועובר לחיבוק עצים מחמם לב.

Sleigh Bells - Bitter Rivals
אם האשימו אותם בגניבה של הקליפ אז כנראה מספיק טוב. הקליפ הכייפי של השנה


Suuns - 2020
קליפ השוחר-לבן הטוב של השנה. מסוגנן בארט-פופ יפה


Arcade Fire - Afterlife
גרטה גרווינג מתוך טקס פרסי יוטיוב. כאלה אנרגיות אני צריך


David Bowie - Love Is Lost //Hello Steve Reich Mix by James
מאז שג'יימס מרפי הודיע על פרישתו ממוזיקה הוא לא מפסיק בעצם לפעול. כאן הוא ברמיקס לשיר מתוך האלבום האחרון של דיוויד בואי. הקליפ מתחיל בפיקסלים. ומסתיים בבריאת אדם וחווה דיגיטלים, רק בלי כל הטקס של התפוח והנחש לפני הסקס


Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell
זו הגירסה המצונזרת, ונטולת עוקץ, לאחד הקליפים המרעישים של השנה. אני אהבתי את הגירסה המפורשת, כמו כולם. עירום די עדין, יחסית לשאר אירועי NSFW שהיו השנה. ובכלל, אם כבר עירום אני מעדיף כזה, עם חזה פרופורציונלי ומבט חמוד.


ויהיה גם סיכום של האלבומים. ויהיה מפתיע. אני מבטיח. אבטיח. ביי. 

תגובה 1:

איציק אמר/ה...

אחלה בחירות,
אלה הבחירות שלי:
קליפ אינטראקטיבי נוסף
IO ECHO - MINISTRY OF LOVE

קליפ אנימציה נפלא
Shugo Tokumaru - Katachi

קית שונפילד עושה זאת שוב
Darwin Deez - You Can't Be My Girl

עוד NSFW
Heroes for Sale - Jim Morrison

קליפ אח לדיוויד בואי
Twigs - How's That

הכי חמוד והכי ניינטיז
Swearin' - Dust in the Gold Sack

הכי אהבתי השנה
Mount Kimbie – Home Recording

שתהיה שנה טובה


פוסטים אחרונים וממש שווים !