לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 24 באפריל 2009

נבדק ונמצא פרימיום - 7 משאלות



ממש ברגע זה יש לא פחות משבעה אלבומים חדשים שאני רוצה להקשיב להם, 7 משאלות מוזיקליות. זה יקח איזה שבועיים ואז יהיו עוד שבעה. אחד מהאלבומים האלה הוא החדש של דפש מוד, עם כל פסטיבל דפש מוד שיש היום בעיתונים אינ יכול להציע לכם חלק בחגיגה- האזנה חינמית לכל האלבום החדש של דפש מוד אבל לפני כן (למי שלא יכול להתאפק זה בסעיף 7)...אני מאד ממליץ על אלבום השבוע של בילי קלאהן. אם אתם אוהבים את לו ריד, אם אתם אוהבים את לאונרד כהן, אם אתם אוהבים את ניק קייב, אם אתם אוהבים את ניל יאנג, את קט סטיבנס ואת מאיר אריאל , אז תאהבו גם את בילי קלאהן. אפשר ללחוץ בעמודת הצד על התמונה ולהגיע לשני שירים לדוגמא, או כאן.

שלשום צפיתי בהתרגשות בטלויזיה בסרט על יוסי בניון. היה מרגש לראות את אצטדיון אנפילד. היה מרגש לשמוע את אוהדי ליברפול שרים You Never Walk Alone. היה מרגש לראות את יוסי בניון מבקיע ברגעי הכרעה חשובים, גולים כל-כך יפים. אבל בעיקר היה מרגש לראות אדם צנוע ומצליח כל-כך, בזכות כישרון ועבודה קשה, שפועל מהלב. כל-כך מקסים לראות את האהבה הגדולה והתמה שלו לאשתו. אפילו כשהוא מבקיע גול, הוא מנשק את טבעת הנישואים ורואה בעיניו רק אותה ואת הילד שלו, לא את השחקנים, לא את הקהל, לא את הטלוויזיה ולא את כר הדשא. עמדו לי דמעות בעיניים לא פעם, לא בגלל שזו טלנובלה, אלא דווקא להיפך, בגלל שאלו החיים.

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:
1. M.Ward עם וידאו חדש לשיר Rave On מתוך האלבום המצויין שלו שיצא השנה.

2. גם Jessica Lea Mayfield החמודה הוציאה אלבום חדש ונחמד לפני חצי שנה, ועכשיו יש לה וידאו לשיר Kiss Me Again. שיר שהוא נשיקה.



3. שיר שאני מאד אוהב משנת 2007 ונתקלתי בו השבוע. לא נס ליחו. Band of Horses -Is There a Ghost - מת עליו!


4. וידאו חדש לשיר המטריף Lisztomania של להקת פניקס מתוך האלבום החדש שלהם:



5. Papercuts בוידאו לשיר פרימיטיבים לעתיד , שהיה פה בפסח:

6. Metric הקנדיים באחד השירים הטובים של 2008, שלא הפסקתי לשמוע, ושנכנס לי כבר לורידים: Help I'm Alive

7. ולסיום האלבום החדש Depeche Mode להאזנה חינמית !!! חייבים להתכונן עם זה להופעה. זה אחד משבעת האלבומים, וכבר הספקתי להקשיב לו. הוא עמוס באובר הפקה, יש בו כמה שירים נחמדים, לא רע :
Depeche Mode - Sound of The Universe

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !