לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 14 ביולי 2010

Big Boi - ילד גדול



Big Boi - Follow Us ft. Vonnegutt

ביג בוי, הראפר והחצי של Outkast, הוא כבר ילד גדול שמוציא אלבום סולו חדש ומעולה, מלא אורחים ! OutKast עשו להיפ-הופ מה שפרינס עשה ל-Fאנק, הם הפכו אותו לאקלקטי, דינמי, מפתיע ועתידני. האלבום Speakerboxxx/The Love Below הימם אותי בטירוף שלו, בנסיוניות המוסיקלית שנשמעת למרות הכל, בסופו של דבר, קליטה. כבר האלבום ההוא היה למעשה אלבום כפול, שמכיל שני אלבומי סולו של כל אחד מחברי הצמד בנפרד, ואם להודות על האמת, אז הדיסק של André 3000 היה אהוב עלי יותר. מאז הם הוציאו את Idlewild שלא עשה יותר מיד רושם על אף-אחד. עבר קצת זמן, משנת 2003 ולכן היה נעים במיוחד לגלות ש-Big Boi לא מאכזב ונותן אלבום שהוא גם מעודכן לצליל של ג'נל מונה, וגם שומר על הרוח הגאונית של Outkast. בתור אחד שהיפ-הופ הוא לא בדיוק כוס התה שלו (לא שאני יודע מהי כוס התה שלי), אני יכול לומר שאין כאן כמעט אף שיר שאני לא אוהב, ושהאלבום הזה הוא חגיגה.

למעלה השיר הכי צ'יזי באלבום, וכאן הלהיט הכי טוב מתוכו.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !