לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 22 ביולי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - ילד שמש אוהו !



השבוע היו כאן המון שירים חדשים ומעולים שכל אחד מהם היה איזה שיא, אז כדי לא להעמיס יותר מידי, הפעם בנבדק ונמצא פרימיום רק כמה מטעמים קטנים לקיץ הנפלא הזה:

1. למעלה בשיר ובריקוד Benjamin Biolay הוא מפיק, מוזיקאי, אומן וזה קטע ממש כייפי ונחמד שנקרא "Padam”, שיעלה לכם חיוך ויוריד את החום.

2. האלבום של Kele הסולן של בלוק פארטי שהופק ע"י הדי-ג'יי XXXCHANGE ממש שווה, ועכשיו יש וידאו חדש לשיר שנשמע הכי בלוק פארטי שבעולם.




3. רציתי לשים לכם את ג'ק וואייט מנגן את Mother's Nature Son של הביטלס בבית הלבן, במסגרת מופע של פול מקרטני מול הנשיא החייזר, אובמה. אבל אי-אפשר להשיג את זה. בעצם מצאתי ! הנה זה:



Watch the full episode. See more In Performance at The White House.

4. וגם טיזר להופעה של ארקייד פייר במדיסון סוור גארדן, ניו-יורק ה-5 לאוגוסט. הופעה שתשודר גם בלייב יוטיוב. למי שמעוניין בכמה שירים מתוך האלבום החדש שלהם שעומד לצאת - אפשר לשמוע : כאן !



5. ולסיום, וידאו לשיר של Broken Social Scene שמתעד את ההפגנות נגד הG-20 שאין לי מושג באמת למה? מה יש לשמאלנים נגד שיגשוג כלכלי? מה יש להם נגד ארה"ב? ועוד עכשיו עם אובמה ופול מקרטני ואחרי שג'ק וואייט שר לו שהוא ילד שמש. בלי קשר לפוליטיקה אחלה אלבום יצא להם השנה, וגם השיר Meet Me in The Basement מוכיח ש-2010 תיזכר כאחת משנות הפרימיום של המוזיקה אבר.



תבדקו את שאר הדברים שהיו כאן השבוע, שווה !

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !