לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 13 באוגוסט 2010

נבדק ונמצא פרימיום: חודש מוסיקה




השנה הזו לא הוגנת וברמות, כל-כך הרבה מוסיקה לשמוע וכל-כך מעט שנה, ואם לא די בכך אז החודש הקרוב הולך להיות עמוס במלא מוסיקה: יש את פסטיבל הגולדסטאר בחיפה, פסטיבל הג'אז באילת, פסטיבל יערות מנשה, ועידת הייניקן למוזיקה, פסטיבל הכלייזמרים הסתיים אתמול, למי שמתעניין (אני צוחק אבל שתדעו לכם שזו מוסיקה שהשפיעה על הג'אז והבלוז ועל חלק נכבד מהמוסיקה "המערבית" שאנחנו שומעים). במקביל לכך מתקיים חודש מוזיקה בערוץ 8 ! ויש שם הרבה מאד סדרות ותוכניות שכדאי לראות. כמה מאמרים שכתבתי יפורסמו שם בחודש הקרוב (אני מאד רוצה שתקראו אותם, אם לא הבנתם):
המורדים - בעקבות הסדרה Seven Ages Of Rock
סוס עבודה - תנחשו על מי
ויהיו עוד.
הפעם בנבדק ונמצא פרימיום הרבה קליפים חדשים שנותנים גם קצת תזכורת לדברים שהיו כאן השנה, וכבר נשכחו:
1. למעלה These New Puritans שהוציאו את אחד מאלבומי המופת ויש להם קליפ חדש לשיר Hologram.

2. סולן להקת סיגור רוס, Jonsi, בקליפ נוסף לשיר Animal Arithmetic מתוך אלבום הבכורה הנפלא שלו שיצא השנה.

3. הקאופרטיב הקנדי Broken Social Dream נוהג באוטובוסים, אלא עושה מוסיקה. הוידאו לשיר All To All נעשה ע"י אחד המעריצים, והוא כולל הרבה סטירות לחי, יש הפתעה אחרי 2 וחצי דקות .



4. עוד קצת אלימות ומחשבות, בקליפ של Stornoway לשיר Watching Birds שממציא ענף ספורט חדש לאולימפידה והוא איגרוף שחמט. מיועד ליאיר לפידים למינהם.




5. את השיר XXXO של M.I.A אהבתי מהרגע שיצא,..הוא לא בדיוק מאפיין את שאר האלבום MAYA, שהיה גם כן סוג של מיני אירוע השנה. אלבום שעוד לא ברור לי לגמריי מה יהיה גורלו. האם הוא ישתבח עם הזמן או שדווקא להיפך. בינתיים אני מכבד אותו בהאזנה נוספת, ממש עכשיו.




6. ולסיום פינוק קטן עם Pink בקליפ חדש ו"בוגר" לשיר Please Don't Leave Me -בכל זאת מצחיק, וגם יש בה משהו חכם בהומור שלה.

שיהיה לכם פרימיום של חודש מוסיקה !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !