לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 1 בפברואר 2011

פליט פוקסס - חדש !!!



אני אף פעם לא אוהב את Hercules & Love Affair  כמו שגל אוחובסקי אוהב (להאזנה לכל האלבום), אני אף פעם לא אוהב את Bright Eyes כמו שגיאחה אוהב (להאזנה לכל האלבום). אני מקשיב לאלבומים החדשים שלהם בימים אלה, ואני לא מספיק מתחבר. השיר החדש של הפליט פוקסס, Helplessness Blues, מזכיר לי שגם אותם לא בדיוק אהבתי בהתחלה. כלומר, אהבתי את הסגנון שמחבר בין ההרמוניות של הביץ' בוייז לבין הסגנון של קוסבי-סטיל ונאש, אבל השירים נשמעו לי מסובכים ללא תכלית. בסופו של דבר גם אני התאהבתי. מה שמוכיח שאני באמת בן-אדם, ולא מכונה שכותבת פה :-) וגם שמוסיקה לא תמיד נגליית אליך באופן מיידי.
השיר החדש Helplessness Blues  של ה- Fleet Foxes הוא שיר הנושא של אלבום חדש שלהם שיצא במאי, והוא נשמע מאד סיימון וגרפנקל. רק בשביל הרקורד בו נסכים שסיימון וגרפנקל הם לגמריי פרימיום, ופול סיימון הוא אחד מאבות המזון שלי (יחד עם הביטלס, הפיקסס, מוריסי, פרינס וברוס ספרינגסטין).

Fleet Foxes - Helplessness_Blues


לסקירת האלבום החדש>>

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !