לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 23 בדצמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - בפורום



הדבר הכי טוב שקרה עם מהפכת האינטרנט הוא הדמוקרטיזציה שהוא החדיר לעולם התוכן של חיינו. ואני לא מתכוון רק במובן הצר של עולם תוכן בידורי, אלא על כך שכל מכלול חיינו נשלט על ידינו. זה לא עידן של ריבוי ערוצים (כמו בסרט כבלים של אריק אינשטיין), זה עולם של אין סוף תכנים עצמאים שלא חייבים לאף אחד פוליטיקות. 
הדבר הכי טוב שקרה לי השנה הוא הצטרפות לקבוצה בפייסבוק של חובבי מוסיקה שנקראת "הפורום". הבסיס שלה הוא פליטי "פורום מוזיקה אלטרנטיבית" שהיה קיים בעשור הקודם ב-Ynet. יש שם כשלושים חברים פעילים שאוהבים מאד מוסיקה, מתוכם כחמישה שמכירים את כל המוסיקה שיש בעולם. זה מקום מצויין להכיר בו מוסיקה אחרת, שאני לא מכיר. לא יודע עד כמה שמתם לב, אבל זה גם שינה לי במידה לא מבוטלת את האוריינטציה בכל מה שקשור למוסיקה. במשפט אחד: קצת פחות הייפ, קצת יותר אלנטרנטיבה.
מידי פעם אנחנו נפגשים בהופעות, ואתמול היתה מסיבה שבה נפגשנו כמעט כולם. זה דבר שמייצר אין-סוף אנרגיות חיוביות, ואהבת חינם שקשה לתאר.  אמרתי לעצמי כמה פעמים אתמול שהחיים שלי לא רק יותר מעניינים ממני, אלא גם יותר טובים מכל מה שאני יכול לאחל לעצמי. זה היה היום הכי הקצר בשנה, אבל עבורי זה היה היום הכי ארוך - הוא התחיל בטיול בירושלים עם הילדים והסתיים בשלוש לפנות בוקר. הייתי גם בכותל, ולא רציתי לבקש דבר..רק שימשיך ככה. אמרתי לבן שלי: שנהיה בריאים, שנהיה ביחד, עם כל השאר נסתדר.
כבר הרבה זמן שאני צובר שירים טובים  שאני שומע בפורום, ושאני רוצה לשים כאן, אז היום זו הזדמנות ראויה. מתוך אלפי שירים (לא חדשים) שנוגנו שם בחרתי בפינצטה את אלה שאני אוהב הכי הרבה. וזה בעצם עוד איזה סיכום של השנה הזו מבחינתי. תלחצו PLAY

שירים ששמעתי מאורית:
שירים ששמעתי מיובל (המון מזל טוב יובל):
Lisa Germano - Red thread


שירים ששמעתי מאיתי כוחיי:
Lloyd cole - Are you ready to be heartbroken
Comet Gain - Jack Nance Hair
Smokey and His Sister - Creators of Rain

שירים ששמעתי מגלי:
 Guided By Voices - Game of Pricks
Mike Watt - Antlered-Man
Don Cherry & Terry Riley - descending moonshine dervishes part 1

שירים ששמעתי מארז:
Yes - I See You

שירים ששמעתי מבן:
Ryan Davis - Clouds Passing By
Love and Rockets - Waiting For The Flood

שירים ששמעתי ממייק:
The Jon Spenecer Blues - Explosion Jailhouse Blues

שירים ששמעתי מגיא
Crow - Evil Woman


שיר ששמעתי לא זוכר ממי:
לפעמים נדמה שרק בשביל אהבות נכזבות המציאו את המוסיקה ואת השירה. רוב השירים הם על לבבות שבורים. השיר הבא הולך חד וחלק: עזבת אותי ואני מתה. היה יכול להיות עצוב אילולא היה שיר כל-כך מושלם ויפהפה. נדמה שאין כלי מוסיקלי שלא מקבל במה בשיר הזה: כינורות, חצוצרה, גיטרה חשמלית והקלידים שנותנים קצב.
Dana gillespie - Dead
Peter Gordon & Love of Life Orchestra - Beginning Of The Heartbreak / Don't Don't

שיר מהשנה, שלא הכרתי:
Liturgy - Veins Of God

וגם דברים כאלה מצחיקים:


נראה לי שזה רלוונטי מאי-פעם:
נישוקים, חיבוקים וקרציות..


פוסטים אחרונים וממש שווים !