לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

שיפוט מהיר: Jonathan Wilson


מממ..שום אלבום חדש ומיוחד לא צפוי לצאת בחודש דצמבר, כל האתרים וכל המגאזינים לא ממתינים וכבר יצאו עם הסיכומים השנתים של אלבומים של 2011, וזה מצליח מאד לבלבל אותי. איפה טעיתי ? אני שואל את עצמי. הרי חודש אחר חודש אני עוקב אחרי כל האלבומים שיוצאים, איך זה יכול להיות שפיספתי כל-כך הרבה ? אז קודם כל לא פיספתי כל-כך הרבה, פשוט יש הרבה דברים שהם לא הסגנון שלי, אבל צריך לראות בכך גם הזדמנות להכיר דברים חדשים. אז את Gentle Spirit  של  ג'ונתן וילסון לא פגשתי ברשימות האחרות, אלא דווקא כהמלצה של חבר, ובכל זאת אלבום שעבר מעלי ולא שמתי אליו לב. זה שילוב של דיוויד קרוסבי וגרידפול דד, וזה יצא השנה וזה נפלא:




תגובה 1:

מאצ'ה אמר/ה...

אני חייב לציין שלא ממש התחברתי אליו. יצאו השנה דברים יותר טובים...


פוסטים אחרונים וממש שווים !