לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 20 בינואר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - 1,1,1



פתיחה- 
אל תדלגו אפילו על שיר אחד בפוסט הזה. פשוט, אל..אחד-אחד-אחד.  ותלחצו PLAY

Bruce Springsteen - We Take Care Of Our Own
סינגל חדש לברוס ספרינגסטין לקראת אלבום שיצא ממש בקרוב עם E Street Band.  הוא אמור להופיע בארץ בקיץ. והדילמה קשה, כי אני לא אמור להיות בארץ בכל הקיץ. חשבתי לסוע לטיול קצר באירופה ולהופעה שלו על הדרך, נראה לי קצת גדול עליי תקציבים...אבל מצד שני אני לא רוצה להפסיד הופעה שהיא הופעת חלומותיי.
Bruce Springsteen - We Take Care Of Our Own

Cate Le Bon - Fold The Cloth
Cate Le Bon - Fold The Cloth


Heartless Bastards - Only For You
האלבום הרביעי של הלהקה מסינסנטי יצא זה עכשיו הופק ע"י ג'ים אינו המתופף ב Spoon [ותודה למייק בוגאן]
Heartless Bastards - Only For You

אלבומים בהזרמה ביוטיוב
אז הפעם אני לא מביא לכאן אלבום להזרמה אלא מלא אלבומים להזרמה שנמצאים ביוטיוב. רובם קלאסיקות. התרגום של האלבומים מצחיק ומזכיר את הימים שבהם תרגמו שמות של אלבומים בקול ישראל, אבל יש כאן הרבה אלבומים טובים ואני חושב גם שזה מגדיר די טוב מה זה מיינסטרים היום, אתם מוזמנים להקשיב ל- "אקדוחי המין", ול"ורדים תת-אדומים". לכו על זה [קישור]


תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל כמה מנגינות שווה תמונה.
ניל יאנג
השבוע נתקלתי שוב בתמונה הזו שקשה להאמין שהיא בכלל קיימת. וגם בשיר מתוך אלבום הבכורה של יאנג, שהמיס אותי לגמריי. 
Neil Young - See The Sky About To Rain

התשמע קולי
הקלטה נדירה משנת 1968של החלונות הגבוהים בצרפת,  הגיחה לעולם השבוע. ניקו הישראלית ושני הגבוהים שלידה בשיר יפה.שימו לב שוב כמה שאריק איינשטיין יפה. יש לו מראה יוצא דופן וחד פעמי, כמו שלאלביס פרסלי יש. פרצוף כזה של אליל שלא דומה לאף אחד אחר
HaHalonot HaGvohim - Zemer Nuge



הופעות פרימיום
הייתי בהופעה של הג'ירפות אתמול, היה סטנדאפ עם משפטים כמו "הביצים שלי על הז*ן שלי", ואני כל-כך רציתי שגלעד כהנא יהיה ג'וני רוטן, ושהם ישמעו כמו Band of Susans, מיד נזכרתי בהופעה של אינטרפול. מסקנות מן ההופעה: הדימיון הוא אחלה תחליף סם - אשכרה אדולן של הטבע, ואפשר לעשות בו הכל. את Band of Susans הכרתי השבוע, הם להקה מהניינטיז, יש משהו מאד יבש ברוק שלהם, במובן טוב, כמו יין יבש. כמו מים יבשים. אבל לא מנוכר כמו אינטרפול. כל האלבומים שלהם מומלצים אז נסו.
Band Of Susans - Hell Bent
Band of Susans - Hope against hope
Band of Susans - It's Locked Away



החיים שלי יותר מעניינים ממני. ההופעות הכי טובות (וגם הכי יקרות לי (תרתיי משמע)) שאני הולך אליהם  הם ההופעות של הבת שלי. שבוע שעבר היה זה קונצרט לכינור, והשבוע הייתי בשיעור בחוג לבלט קלאסי שהיא משתתפת בו. היה  חלומי כמו בסרט. כל תנועות הריקוד והמורה לריקוד כמו בסרטים וההוראות בצרפתית. נפלא. החוג מתקיים בטבעון, מקום שטובל בטבע. לפני זה ישבנו בבית קפה יחד עם העורך הראשי. שתינו תה מנגו-אפרסק, אכלנו עוגת תפוחים ושיזפים, בחוץ היה חורף ועצים בשלכת וקור מקפיא כמו באירופה. רגע של חו"ל באמצע היום.

קינוח כוכב
איתי כוחיי הכוכב אסף שלושה שירים של Stras שהביסו אותי לגמרי. פופ אינדי שמזמן לא היה פה, לדעתי
Stars - Calendar Girl
Stars - Your Ex Lover is Dead
Stars - Ageless Beauty

עם מוסיקה כזאת, אתם חייבים להודות ש..
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !




פוסטים אחרונים וממש שווים !