לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 27 בינואר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - מתחת לראדר

ראדר של מיקי-מאוס-ניו-אורדר [אני רואה מלא ציצים, הראדר נמצא תקין !]
פתיחה
סוף השנה הזאת השאירה אותי עם הרגשה מסויימת של תיסכול. אחרי האזנה שוטפת למוסיקה, במשך שנה שלמה, פתאום בסוף  גיליתי שפספסתי לא מעט מוסיקה שהיתה יכולה לחדור לי לתוך הנשמה. מוסיקה שעברה לנו מתחת לראדר, או שבכלל לא היתה בגיזרה של הראדר שלי. ואני אומר את זה בתור טכנאי ראדרים במקצועי - כן, כבר שכחתי שאני גם טכנאי ראדרים, עובדה. ותלחצו PLAY

Rotifer
השיר הזה יכניס אתכם טוב טוב לעניינים. אינדי-פולק אנגלי או מה שלא יהיה

Rotifer - Canvey Island


J Mascis
J Mascis הוציא אלבום פולק בשם  Several Shades of Why בליילב סאס פופ.

J Mascis - Not Enough


Grails
אחד מאלבומי הפוסט רוק של השנה
Grails - Future Primitive

Ensemble
אלקטרוניקה מתוך האלבום Brandt Brauer Frick של ההרכב Ensemble

The Brandt Brauer Frick Ensemble + Emika + Pretend


Beth Jeans Houghton
בעיקרון האלבום Yours Truly, Cellophane Nose   אמור לצאת ב-2012, אבל הסינגל היפהפה הזה כבר יצא בשנה שעברה

Beth Jeans Houghton & The Hooves Of Destiny - Liliputt



Jonny
לורה ג'יי מרטין מופיעה גם בהרבה שת"פים עם אמנים אחרים, למשל ההרכב ג'וני, שבראשו עומדים נורמן בלייק ואיירוס צ'יילדס
Jonny - When I Still Have Thee. King

Ólafur Arnalds
אינסטרומנטלי, "ניאו-קלאסי". אולאפור ארנלדס, מלחין ומעבד איסלנדי בן 25, עם "שירי סלון". לפני כמה ימים הוא עשה וידיאו-צ'אט מהסלון שלו וענה לשאלות המשתתפים, ואז סיפר שהוא יוצא להופעות עם האלבום באירופה בחודש מרץ. הוא כמובן גם מתחזק הרכבי אינדי, אלקטרוני וכלי קשת. למה לא. והוא בן דוד של הסינגר-סונגרייטרית אולוף ארנלדס.
Ólafur Arnalds - Fyrsta

נראה לי שמגיעה הכי הרבה תודה לסטיבי על הגילויים האלה.
וכדאי לכם להקשיב גם
לסיכום הסיכומים של 2011
ולסינגלים של 2011

ואל תשכחו את הסיסמה:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום


פוסטים אחרונים וממש שווים !