לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 8 באפריל 2012

נבדק ונמצא פרימיום - פסח רוקנרול ומרור


פתיחה
בזמן האחרון נפתחתי לרוקנרול-פסיכדלי קצת יותר. זה לא בא על חשבון הצד הדרים-פופי שבי, אלא כהשלמה להאזנה שהיא יותר חשיבתית ופחות דרך הרגליים. אז הפוסט הזה לכבוד הפסח יהיה יותר טעם בוגר מהרגיל, למרות שרובו ככולו המלצות מאנשים צעירים ממני . ותלחצו PLAY

קורט קוביין - איז דד נאוו
האמת היא שמעולם לא התלהבתי יתר על המידה מנירוונה. אולי בגלל שמאד הערצתי את הפיקסז שנירוונה בסך הכל ניסו לחקות. ואולי בגלל שהם ניראו לי יותר מידי מיינסטרים. כשקורט קוביין התאבד לפני 18 שנה בדיוק -כבר הייתי לא הייתי טיינאייג'ר. את השוק שלי ממוות של מוסיקאי מפורסם עברתי בגיל 10 כשג'ון לנון נרצח. ובכלל לא ידעתי שהם היו כאלה טובים עד שראיתי השבוע שני הקטעים האדירים האלה  שגילה לי רון מתוך הופעה בטלוויזיה. שבהם אפשר גם לראות כמה שדייב גרוהל המתופף מלך.

Nirvana - Territorial Pissings


דייב גרוהל מלך
Nirvana - Drain You


פסח - The Black Angels
השבוע גיליתי את להקת The Black Angels שאלבום הבכורה שלהם משנת 2006 נקרא Passover, איזה צירוף מקרים נאה. ועוד קצת רוקנרול
Young Men Dead - The Black Angels

The Fred Bison Five
אם רק הייתי יכול אז הייתי מחלק את הבלוג הזה עם עוד אנשים. והעיקרי שבהם הוא איתי כ. שמגיע לו גם מזל טוב. השבוע הוא גילה את האלבום Beat Roots הזה של Nick Saloman. אלבום גאראג'-פסיכדלי שהוקלט בסופש אחד. כל הכלים הוקלטו על-ידו. מסע קסם מיסתורי.
The Fred Bison Five - Blowin' Smoke

ועוד קטע אדיר של הפעם תחת השם בויס פרונד
Bevis Frond - High in a Flat

שמים
שוגייז פסיכדליה גוטית או מה שזה לא יהיה - הקשבתי לשיר הזה הרבה פעמים ובכל פעם הוא כבבש אותי
Skywave - Fire

ולבסוף מסע פסיכדלי-אקספרמנטלי נוסף בפוסט הזה, הפעם עם להקת CAN הגרמנית. קטע שאורי ד. המליץ עליו. זה יותר מסע, אבל עם סוף טוב.
Can - Mother Sky

החיים שלי יותר מעניינים ממני  אני ואישתי ברי מזל, אמא שלי שתבדל לחיים ארוכים וסבתא שלה ז"ל הן כנראה הבשלניות הכי טובות שהיו בעולם הזה. אין לי בעיה להגיד את זה כי אישתי מעולם לא התיימרה להיות בשלנית גדולה, למעשה אני הוא זה שמבשל בבית. למרות שכשהיא עושה זאת האוכל יוצא מאד מאד טעים ומדוייק להפליא. את ליל הסדר הזה חגגנו בבית הורי יחד עם כחמישים אורחים, שזה ממש בקטנה. כל הנשים בישלו, אבל כולם התענגו בעיקר על האוכל של אמא שלי שלא נשאר ממנו פירור. אין דברים כאלה במסעדות הכי טובות. אבא שלי עושה את הקניות בבית והוא קונה את חומרי הגלם הכי טובים והכי יקרים שיש מהשוק. והשילוב של זה הדיוק המופלא של אמא שלי בבישול, יוצר מאכלים שאי-אפשר למצוא במסעדות הכי טובות. אמא שלי הכינה אורד עם פול ושמיר המבושל בקדירה יחד עם עוף צלוי בקינמון. וגם מרק תימני עם קניידלך. אבא שלי, דרך-אגב, מכין בכל שנה חרוסת בקערה בגודל של סיר גדול. חרוסת המוכנה משקדים, ואגוזים ותמרים - הכל הכי משובח שיש. את הסדר ניהל תלמיד חכם שהם נתן לנו כמה סיפורים על הדרך, ומסיבה כלשהי אני זוכה בבית ההוא מכל האורחים ליחס של כבוד. זה תמיד מביך אותי. לא יודע איך לאכול את זה שמעריכים אותי, ושם אני יודע שזה אהבה נטו ללא סייגים. החיים שלי לא רק יותר מעניינים ממני הם גם יותר פרימיום ממני. בבוקר של החג אכלנו גבינות שאחותי הביאה ממשק בגליל ויין טוב.

יאללה שיהיה לכם מתוק בפסח הזה.
החיים יפים והמוסיקה פרימיום
ותאכלו מצות זה כיף

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !