לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 26 באפריל 2012

נבדק ונמצא פרימיום - הפתעות ליום העצמאות



פתיחה- 
בדרך כלל אני נוהג ביום העצמאות לגוון את הבלוג בקצת מוזיקה ישראלית טריה, השנה אני אסתפק בדיונים מפרכים על פטריוטיזם שהיו לי בפייסבוק. ובכל זאת כאן יש קישור לחמשת הדברים שאני הכי אוהב בישראל. אז הפעם לכבוד יום העצמאות מתנות עצמאיות לעצמנו שהן הפתעות נעימות ביותר.

Norah Jones - Little Broken Hearts
חג שמח לכל מי שאוהב להקשיב לבת המומרת לאמריקקיזם של ראבי שאנקר. אלבום חדש שמופק ע"י דיינג'ר מאוס ושנשמע יותר טוב מ- ROME (שיתוף הפעולה הקודם שלהם יחד עם ג'ק וואייט). חוץ מהסינגל (הקליט והקליל) שנשמע כמו עוד שיר לבתי קפה, שאר האלבום הרבה יותר ממלא ומספק. נראה שלגברת ג'ונס יש בכל זאת מידה לא מבוטלת של אישיות, ושהיא משתדלת לא לעמוד במקום. כאן הם מדברים על זה, ולמטה כל האלבום להאזנה. שווה בדיקה. ותלחצו PLAY




The Beach Boys - That's Why God Made the Radio


נגיד שהביץ' בוייז היו מתאחדים ויוצאים להופעות, הייתם הולכים ? ונגיד שהם היו מוציאים סינגל חדש, ונגיד ששם השיר היה: "לכן אלוהים המציא את רדיו פרימיום להמונים " -הייתם מקשיבים ? אבל למה שאני אמציא דבר כזה ? למה ?!!! כשזה באמת קורה !

The Beach Boys - That's Why God Made the Radio


CAN - Deadly Doris
סינגל חדש ללהקת CAN ! כן ! להקת CAN !מעלה באוב שירים מימים ימימה באלבום אוסף חדש. קטעים שהושלכו על ריצפת העריכה, ושיוצאים עכשיו אל האור. האין זה מרגש לי את הדגל ישראל ?
CAN - Deadly Doris

חג עצמאות שמח !

פוסטים אחרונים וממש שווים !