לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 15 בספטמבר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - איך התפוחים יודעים שראש השנה

 
 
 
 
פתיחה
תגידו מה שתגידו. יש משהו יפה בזה שיש לנו לוח שנה משלנו. שהוא יחודי מהלוח העולמי. אני מרגיש כמו איזה אינדיאני מוהקיני.  יש לי את הסיפורים של העם שלי. יש לי את שנת הדרקון שלי. אני לא כמו כולם. ואני עוד לא נכנס לכל מערכת הערכים וכמה שהדת  היהודית שינתה את העולם (על זה כתבתי כבר פעם פה)
הקופאיות שבסופר צריכות לקבל מדליה אולימפית בסוף כל חג. הן האמזונות של ימינו. הן אשר נלחמות עבורנו להוציא את מזוננו. בזכותן אנחנו מצליחים להגיע עם כל העגלות והשקיות לבית. הייתי אתמול בסופר לקניות בחג, כל-כך הרבה תפוחי עץ..ואני שואל את עצמי: איך התפוחים יודעים שראש השנה ? מה קורה להם בדיוק ? הם עוצרים את הבשלות שלהם עד לסוף חודש אוגוסט ואז בספטמבר הם מוציאים את כל מה שיש להם?  מוזר מאד. אם רק היה אפשר לבטל את הציפצוף המזויע בכל פעם שמעבירים משהו בקופה, נראה לי שהעולם היה הרבה יותר טוב. אם חייבים שיהיה משהו שיאשר שהמוצר נקלט בחשבון, אפשר היה לחבר איזה מחולל עונג לכל הקופאיות הסובלות, שבכל פעם שמוצר עובר הוא היה עושה להם נעים בגב, או במקום אחר.
 
והפעם בנבדק ונמצא פרימיום, רק דברים טובים:

Laetitia Sadier - Find Me The Pulse of the Universe
האמת היא שהתרגשתי לגלות שיר חדש ללאטישיה סדייר. לשעבר מסטריאולאב. ואחרי שהקשבתי לו בפעם החמישית. הוא מנקז אליו שלמות שקשה לי לתאר. לא בטוח שתאהבו את זה. זה לא לכל אחד. קונה אותי בעיקר המקצב הזה כאילו שאני באיזה סרט רומנטי צרפתי.


Chris Cohen - Optimist High
כריס כהן לשעבר מ - Deerhoof / Ariel Pink. לקראת אלבום חדש מתוכו שיר ראשון פופ-פסיכדלי כזה. חמוד. הוא מתחיל עם המילים: To much of everything מה שמזכיר לי את המשפט: 'יותר מידי דבש כואבת הבטן'... אף פעם לא קרה לי, דרך-אגב. כשהיה לי דבש תמיד נהנתי עד בלי די. המשך טבעי לשיר של לטישיה.
 
Doe Paoro - Body Games
הסרטון הזה, או שמא יש לומר: השרטון הזה, הוקלט ב-Lauttasaari שזהו אי סקנדינבי ליד הלסינקי בירת שבדיה. וכראוי יש שם בחורות עם שיער בלונדי ממש אבל ממש ארוך. להקה חדשה, שיר פופ חדש. לא מזיק ולא מועיל.



 
 
וכעת לכמה קליפים מהזמן האחרון שאי-אפשר להתעלם מהם. כולם ראויים להיות קליפ השבוע


David Byrne & St. Vincent -Who
אני חייב להודות שכבר מזמן נגמרה לי הסבלנות לדיוויד בירן וסנט וינסנט. נשמע לי כמו חיבור של של אנשים כישרונים שאיבדו את זה ומנסים לחפש אותו ביחד. או שזה פשוט נשמע לי תמיד ליד. אבל אחרי שבועיים שהשיר הזה רץ ברשת, אני מוצא בו משהו יפה. הקליפ אפילו יותר מיוחד.

David Byrne & St. Vincent - Who


Sigur Rós - Seraph - אזהרת צפיה !
אם גם לחברי להקת סיגור רוס המוסיקה שלהם נשמעת כמוסיקה שהכי מתאימה להיות פסקול של סרט, אז מי אנחנו שנאמר לא. אני אפילו לא בטוח אם כבר יצא אלבומם החדש או שטרם. יש לי בכל זאת מפסיק דברים להאזין להם. אבל הרעיון שלהם לקליפים לשירים באלבום הוא יפה (גם אם לא הכי מקורי). הם נתנו שתריסר במאים איסלנדים תקציב לעשות קליפים לאלבום ללא כל התערבות שלהם. הפרוייקט נקרא Sigur Rós Valtari Mystery Films. ומתוכו יצא כעט קליפ חדש. עם דתיות מוסרנית, התנגדות לעירום, סטירות לחי לילד קטן. כמובן שזה רק מתבתך את נישמתו הרכה. הוא מנסה להתאבד, מצייר על ידיו קעקועי עיניים . חוטף מכל העולם עד שהוא מקבל את מיניותו. טוב שהתורה שלנו התחילה ב- 'פרו ורבו'..קליפ יפה, אבל לא כיף.


Seraph from Sigur Rós Valtari Mystery Films on Vimeo.


The Flaming Lips and Amanda Palmer - The First Time Ever I Saw Your Face
אחרי שהפשיטו את אריקה באדו, ואחרי שלקחו דגימות דם מכל המוסיקאים האורחים באלבומם החדש. הם הפשיטו גם את אמנדה פלמר. לא נראה שיש לה בעיה עם זה. לי יש בעיה עם זה שיש לה שערות מתות לבית השחי. אני לא נגד שיער בגוף במקומות מוצנעים אבל שם זה לא לענין לדעתי - אזהרת צפיה !




Icky Blossoms - "Cycle  - אזהרת צפיה !
הפורנו של פעם זה לא הפורנו של היום. הקליפ הזה מכיל קטעי פורנו מהעבר. אין כאן יותר מידי איברים חשופים אבל הסצינות מיניות ביותר. לא הייתי מביא את זה אילולא זה היה עשוי היטב. ומשתלב כמו שצריך עם השיר
 



אם עוד לא הבנתם את הרמז להיום:
אז שתהיה לכם פרימיום של שנה, מלאה בעירום של אחרים

(אבל רק עם אנשים שמותר לכם לעשות את זה איתם...אם מותר לכם לעשות את זה..אם) 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !