לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 15 באוגוסט 2008

נבדק ונמצא פרימיום - ההדרן השבועי



להזכירכם "נבדק ומצא פרימיום" הוא הדרן שבועי. אמנים שכבר כתבתי עליהם. דברים אחרים שאני לא מספיק להעביר וגם רמיקסים וכדומה. אני ממליץ לכם לקרוא גם את הפוסטים השוטפים שהיו השבוע. אני עוד לא מיציתי את Plajia. והשבוע בנבדק ונמצא פרימיום:
1. החודש הוציאו The Airborne Toxic Event אלבום חדש, למעלה יש בוידאו גירסה אקוסטית של "הלהיט" החדש שלהם. לא בטוח שהם המציאו משהו, או כמו שאומרת מרגול: "אף אחד לא המציא את האופן ואפילו לא את הריבוע", ולא בטוח שהרמה אחידה. אבל השיר הזה טוב והגירסה הזאת מקסימה.

2. קונור אוברסט הלוא הוא Bright Eyes , הוציא אלבום סולו. אני מאזין לזה. זה נחמד אך אותי זה לא סוחף. יש בזה איכויות דילניות. משהו בקול של אוקונור נשמע כאילו הוא אוכל איזה סנדביץ' תוך כדי שהוא שר. השיר הבא אהוב עליי, וזה בכלל לא פתיחות מצידי, זה להיט:

Conor Oberst - Danny Callahan

4. קליפ חדש ל- Mystery Jets, שהוציאו את אחד באלבומים הכי כיפיים של השנה. הקליפ הוא לשיר Half In Love With Elizabeth . הוא מזכיר לי את Come on Eileen אמור להיות עצוב אבל עשו את זה מצחיק בקליפ, שופו:






5. שבוע שעבר יכולתם לשמוע פה שירים מהופעה חיה של וילקו מפסטיבל לולהפלוזה (נשמע כמו שם של יצאנית פוזלת). כתבתי שזה "הורס אותי לגמריי" כמו שצדי אומר. אז למי שלא קלט הנה אותם שירים מההופעה ההיא הפעם בוידאו. תענוג !!!!






אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !