לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 21 באוגוסט 2008

כבוד כבוד !

שחר צוברי עשה לנו כבוד גדול וזכה במדליה באולימפיאדת בייג'ינג. ולי יש כמה תובנות בנושא:

1. מי אמר ששחר זה שם רק של בנות (לדוגמא שחר פאר).
2. מי אמר שתימנים יודעים רק לשיר ולזכות באירוויזיון (הם יודעים גם להכין ג'חנון).
3. מי אמר שיש תימנים גבוהים.
4. מי אמר שהוא רוצה לדבר עם אולמרט אחריי הזכיה.
5. מי אמר שישראלים יודעים להשיט רק חאסקה.
6. מי אמר שאי-אפשר להבריז כל יום מבית הספר לים, ובכל זאת לעשות את אמא מאושרת.
7. מי אמר שאין מה לעשות באילת.
8. מי מכיר עוד איילתי שעשה עם עצמו משהו בחיים.
9. מי אמר שאיילתים הולכים לים רק בשביל התיירות.
10. מי אמר שחם. קר מאד בבייג'ינג, יחסית לאילת (מזל שאוגוסט).
11. מי אמר שלגלוש אפשר רק באינטרנט (אפשר גם במרחב הקבירנטי העולמי).
12. למה אי-אפשר לעשות תחרות גלישה באינטרנט.
13. איפה מרגול שצריכים אותה להענקת המדליה והברכה: "כפרה עליך!".
14. לאן צריך לקפוץ כששחר חוזר אחרי הזכיה :
א. לכיכר מלכי ישראל, ב. כיכר רבין, ג. כיכר המדינה, ד. לים, ה. לאילת.

אם למישהו יש עוד משהו להוסיף בתגובות, זה יתקבל בברכה. וזה יצורף לפוסט המשך:)

את השיר הבא של Daft Punk חרשתי בתחילת השנה. שיר האולמפיאדה האולטימטיבי שמתאים גם לחדר כושר, והוא דווקא מהופעה חיה, מתוך אלבום שיצא בסוף שנה שעברה. מי היה מאמין שאי-פעם יהיו הופעות למוסיקת דאנס.

Daft Punk- Harder Better Faster Stronger


התשובה הנכונה לשאלות 1-11 בפוסט הזה היא: לא אני.
והזוכה : אותו אחד.
הערה כללית: לא צריך לשלוח אמבולנס, אני כבר מאשפז את עצמי.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אייל הערעורים המוזרים שלך הפעם העלו חיוך על פני אבל חשוב לדייק בפרטים, אמו של שחר צוברי אשכנזייה ואולי היה כדאי להאיר את הנושא של השתבחותם של ילדי התערובת.

Unknown אמר/ה...

מה זאת אומרת הפעם ההרהורים המוזרים שלי העלו חיוך. הם לא כל הזמן מוזרים, ואני מנסה כל הזמן להצחיק:)
בכל מקרה לגביי "השתבחותם של ילדיי התערובת" אני קצת מעורבב, אמנם לא מזרח ומערב, והילדים שלי הרבה יותר מעורבבים, והם מה זה משובחים. אבל בינתיים לא מצאתי משהו מצחיק להגיד על זה. אם למישהו יש שיכתוב.

RoniVered אמר/ה...

תובנה מספר 6,7 ו-8 העלו חיוך על פני :)

אילת זו עיר קסומה בעיני,
אך אני מרגישה כך לגביה, בגלל שכבר איני גרה שם, ורק מבקרת בה לעיתים.

יש בה הרבה חסרונות -
- ריחוק משאר העולם (אולי יתרון)
- כפר קטן במסווה של עיר (כולם מכירים את כולם)
- גיוון תעסוקתי קצת מוגבל בעיני.
אני יכולה לשלוף עוד חסרונות מספר בקלות.

אם זאת, השלווה של חיים באילת, לעומת החיים הלחוצים במרכז, תמיד יעמדו לטובתה.

איני יודעת אם עוד אחזור לגור בעיר הולדתי. אני אוהבת את העושר התרבותי במרכז ועוד שלל דברים שאילת לוקה בהם בחסר.


כל פעם כשאני חוזרת לבקר (וזה יקרה ביום חמישי הבא, לכבוד פסטיבל הג'אז), אני מרגישה כמו תיירת עם ערך מוסף.
אני לא תיירת חוץ או תיירת מצפון הארץ, בכל פינה יש זיכרון, בכל סמטה קרתה חוייה.

והים.
הים המדהים והשקט.

נקנח בשיר שהכי טוב לשמוע אותו בנהיגה, דקות לפני ההגעה לאילת (עדיף דרך מצפה), בדיוק כשהמפרץ מתחיל לבצבץ לו:
http://www.youtube.com/watch?v=0349QiW90qc

Unknown אמר/ה...

למען הסר ספק, אני אוהב את אילת, ובניגוד לרוב הישראלים שאני מכיר אני מעדיף אותה על טורקיה לנופשים.


פוסטים אחרונים וממש שווים !