לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 19 בספטמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום - בלוג, בלוג

Artist on Artist: Brian Wilson & Zooey Deschanel

נבדק ונמצא פרימיום- מדור ההדרן של הבלוג. למי שלא ביקר כאן השבוע יש לפחות שני פוסטים שהיו פה ושאתם חייבים לבדוק. תגלגלו למטה. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. בראין וילסון מהביץ' בוייס שהוציא אלבום לאחרונה, וזואי דשאנל מהצמד She & Him, מראיינים אחד את השני, הקישור פה. אם עוד לא שמעתם את She & Him, אז אתם חייבים. הסוד הוא בפשטות ובדיוק. הנה במייספייס כמה שירים.

2. ידידיי שחר ורועי במונוקרייב, יחד עם רנן מסיטימיול הקימו חברת הפקות חדשה אשר מביאה הופעות בינלאומיות של אמנים מחו"ל בארץ. אין צורך לציין שזה לפי הטעם שלנו, רק שזה אפילו יותר משוכלל כי אפשר פשוט ללכת ולהצביע ולקבוע את מי אתם רוצים לראות ולשמוע בהופעות. זה חלומי. וזה קורה באמת. אז עכשיו זה תלוי רק בנו. ומעכשיו זה קבוע בעמודה הצידית. אתם יכולים להצביע בכל עת. ויש שם גם רשימה מתעדכנת של כל ההופעות הבינלאומיות שכבר מתוכננות בארץ, לא רק של מונוקרייב.
ההופעה הראשונה שמונוקרייב מביאים היא של חוזה גונזלס משבדיה, המכונה "ניק דרייק הארגנטינאי" (איך ארגנטינאיי אמרת משבדיה. ובכן, החלונות משבדיה, הזכוכית מנירוסטה..והמבין יבין). ההופעה תתקיים בתאריך 11.10.08, במועדון הבארבי בתל-אביב. ומי שרוצה קמת לקרוא וקצת לשמוע את חוזה גונזלס אפשר פה. והנה דוגמית נפלאה:


Pub Sony bravia - balles rebondissantes

מילה קטנה על שחר ממונוקרייב, למי שלא יודע הוא חי בלונדון ורואה המון הופעות, וכל הכבוד שהוא חושב עלינו. חוץ מזה, הבלוג מונוקרייב הוא כבר עכשיו מונומנטלי, וזה דבר שקצת קשה לכתוב על בלוג, כי זה אפילו לא העיתון של אתמול שאפשר לעטוף בו דגים, אבל הוא כזה. אני קורא בו כל מילה והמוזיקה בו פרימיום.

3. מיסטרי ג'טס אחת הלהקות המגניבות של השנה. גם עליהם אומרים שהם מושפעים משנות השמונים ובצדק. אבל אני אומר לכם שלא היו להקות כאלה מגניבות מבחינה מוזיקלית בשנות השמונים, ואם היו זה היה על סף הגרוטסקה, כמו מאדנס הנפלאים. יכול להיות שנת 2008 מושפעת משנות השמונים בגלל הסיפרה 8. מן נומרולוגיה שכזאת? בכל מקרה הנה רמיקס של Delorean, שעושים רמיקסים יפים נוספים כאן במייספייס.

Mystery Jets_- Half in Love with Elizabeth - Delorean Remix

4. אני גאה להשמיע רמיקס חדש של "פח התשוקה" בשיר שהוא אחד טובים ביותר השנה Sleepyhead. ואני מזכיר גם שהיינו הראשונים להשמיע אותו (אני והתולעים). הסיפור של השיר הזה קשור לבלוג Good day for Airstrike, הכותב בבלוג שמע את השיר, נדלק והחליט להקים לייבל והוציא EP ל- Passion Pit. גירסת המקור היא הכי 2008 שיש. אבל נחמד לשמוע גירסה חדשה ומרעננת.

Passion Pit -Sleepyhead_Landau mix.

5. ואם כבר אז אני מזכיר שגם לגיאחה מהבלוג "עונג שבת" יש לייבל יחד עם מורפלקסיס. וגם במקרה הזה היה תקליט של שני קידר שהם החליטו להפיץ. ועונג שבת הוא לא בדיוק בלוג יותר "כיכר העיר". וגם לליבל יש בלוג הנה הקישור: http://hissrecords.com/blog/

מי יודע אולי גם ממני יצא בסוף משהו.

6. ולבסוף, כל-כך הרבה אני מזכיר את MGMT. האמת שאפילו לא מגיע להם. נכון שהם הכי 2008 שיש. הם גם הוציאו את השיר של 2008 כבר בתחילת השנה, שגם מסכם במידה רבה את הצליל שהתגבש בעשור הזה (וזה לא Electric Feel). אבל באלבום שלהם יש 5 שירים מבריקים והשאר סתם. הביצועים שלהם בהופעות חיות לא מלהיבים אותי. אבל כל זה לא משנה , גם אני לא מכיר יותר משניי שירים של הליגה האנושית, והם הכי שנות השמונים שיש. אז הנה רמיקס חדש לשיר Electric Feel, שמאפשר לנו לשמוע אותו שוב שוב:

וגם MGMT בהופעה:

5 תגובות:

Shachar אמר/ה...

שמע אייל, תודה רבה על המחמאות. אם הייתי יכול הייתי כותב בפונט אדום מסומק. מונומנטלי? אהבתי את משחק המילים על מונוקרייב אבל בחייאת, אל תביך עם סופרלטיבים.
לגבי mgmt אתה לא לבד, לא שמרתי את האלבום שלהם אפילו. פשוט עבר לידי לגמרי.

Unknown אמר/ה...

שחר, הצניעות יפה לך. אני חושב שהבלוג מונוקרייב ועוד כמה בלוגים הם ברמה מבחינת איכות המוזיקה והכתיבה שהייתי לוקח אותם לאי בודד (אי שיש בו לפטופ ומודם 2.5M). וכמובן שאם אני משווה אותם לבלוגים בינלאומיים שיש ברשת גם אז הוא בליגת על. בכל מקרה זה אחד הדברים שגורמים לי אושר רב בחיים, ברמה שאני זוכר חוויות מהילדות, או את לימודיי הסטודנטיאלים. כבר שאני פותח את מונוקרייב (וגם כמה בלוגים אחרים) זה עושה לי טוב, אני מרגיש בבית. נו .. אז אני חושב שבמילה אחת די דייקתי.

fgdgfg אמר/ה...

בלוג מאוד מרשים, במקרה הגעתי לבלוק שלך ונהנתי מכל רגע,
שרון
רדיו ישראל

Unknown אמר/ה...

שרון, תודה רבה:-) ותחזור/י כל יום. עם חברים:-)

יד שניה אמר/ה...

נהנתי מאד כתיבה איכותית מאד ... אוהבת


פוסטים אחרונים וממש שווים !