לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 11 בספטמבר 2008

Late of the Pier

כבר הזכרתי את Late of the Pier פעמיים או יותר בזמן האחרון, וזה הזמן להמליץ עליהם. התכחשתי אליהם כאשר השמעתי את הרמיקס שעשו להם HAUNTS. התעלמתי גם כאשר השמיעו אותם באייפוד רעב, כי הביקורת היתה ככה-ככה, ותמיד יש לי בתור משהו לשמוע. ואז נמרוד מטאפאס טאפאס כתב עליהם, והציג אותם כך שכבר לא יכולתי שלא לצלול עמוק לאלבום שלהם Fantasy Black Channel. והוא ממש טוב.
כל מה שכתב עליהם נמרוד מקובל עליי. כל ההיגיון שהיה חסר לי באלבום של Of Montreal, נמצא ב- Fantasy Black Channel. אלבום שהוא מסימני התקופה, אם מישהו ירצה בעתיד לשמוע איך נשמעה 2008 נגיד בעוד 20 שנה, יש להפנות אותו לאלבום הזה, ונמאס לי להזכיר את MGMT ו - Vampire Weekend. דרך אגב, אם דיויד ביירן ובראיין אינו היו עושים אלבום כמו של Vampire Weekend, היה עדיף, אבל גם כך האלבום שלהם מומלץ.
אז Late of the Pier מעולים. עם צליל שהוא כאילו קליל אך בפועל מעניין ומורכב. אני אוהב לשמוע אותם לפני השינה, ובבוקר זה עושה לי סחרחורת משום-מה. השיר הראשון גם כן מושפע ממה שדיויד ביירן ובראיין אינו עשו לפני 27 שנה, והייתי שמח לשמוע רצועה כזאת בחדש של אינו וביירן, אבל אין. The Bears are Coming זכה להרבה רימיקסים. הבאתי כאן את המקור ואת הרמיקס של HAUNTS, שתבינו כמה חומר גלם יש במוסיקה שלהם. ועוד נעימה נחמדה שאני אפילו לא בטוח שהיא מקורית ומה הסיפור שלה. אולי זה בכלל נעימה של פרסומת של VW.

Late of the Pier-The Bears are Coming

HAUNTS Remix

Late of the Pier-V W

תגובה 1:

מיכאל גינזבורג אמר/ה...

היי האלבום של לייט אוף דה פייר מ2008 היה מעולה וכיפי! שמח לקרוא עליו פה :)


פוסטים אחרונים וממש שווים !