לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 28 בספטמבר 2008

יקיריי


תמיד היה ידוע לי שאני אוהב רוק אנגלי. עם רוק אמריקאי יש לי יותר בעיה, כי הרבה פעמים הוא נשמע עבש, או סתם משעמם. אבל בזמן האחרון הסתבר לי יותר ויותר שרוק קנדי הוא ממש לטעמי. די אם אזכיר את Plajia, Tegan & Sara, Land of talk. כפי שכבר כתבתי "בנבדק ונמצא פרימיום - אוברדוזססס" יש הרבה מוזיקה שם. אני לא מתלונן זה ממש גן-עדן אבל צריך לדעת למה להקדיש זמן, את מה לשמוע, ומה חבל על הזמן (במובן המקורי או העדכני של הביטוי).
כל ההקדמה הזאת היא לאלבום נחמד של The Dears מקנדה שנקרא Missiles. לא גאונות גדולה, לא אלבום גדול. הייתי נותן לו בקושי 4 כוכבים, אבל בכל זאת אלבום עם 10 שירי רוק עשויים היטב, עם צליל כמו שאני אוהב. לא כבד מידי, לא מיושן.. כיף. שמעתי כמה פעמים. נהנתי. מה רע?
אני גם שומע את Bloc Party, Kings of Leon ועוד כהנה וכהנה אלבומים, שום דבר לא מלהיב אותי. נחמד, מעניין, מישהו כבר כתב עליהם דברים טובים. יותר ממה שאני יכול לומר. את היקירים אתם יכולים לשמוע בלי מאמץ, זה האלבום הרביעי שלהם כך שיש עוד מה לחפור. חוץ מזה שהלהקה היא כיום צמד וכבר 12 חברים שהיו בה בתקופות שונות פרשו. מעניין...

הנה שיר שמתאים לראש השנה:
The Dears -Dream Job

ושיר שמתאים למצב הבורסות בעולם:
The Dears - Money Babies

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !