לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 10 באוקטובר 2008

נבדק ונמצא פרימיום בריאליטי

יש דבר אחד טוב בתוכניות ריאליטי (היה קשה למצוא אבל בסוף מצאתי), הם מציגות אותנו כפי שאנחנו באמת נראים, ולא כפי שחשבנו. תוכניות ריאלטי במידה רבה, אם כי מעוותת, נותנת לנו הצצה אמיתית על דמויות מנוף מולדתנו שלא הכרנו. הכרתי את התוכנית לרדת בגדול בגירסה האמריקאית לפני שהיא הגיעה לארץ, בחיי שלא האמנתי שיש מספיק שמנים בארץ שמתאימים לתוכנית כזאת. הטלויזיה המבוזרת מצאה סוף-סוף את הנוסחא איך להפוך שוב למדורת שבט. איך להיות יותר אישית ויש בכך איזה שהוא צדק פואטי (איזה מילים). זה דבר דומה למה שקורה בתרבות הבלוגים בארצנו. אנשים פרטיים כותבים לאנשים פרטיים. לא האמנתי שיש יוסי בובליל כזה. בסוף הפוסט יופיעו מבחר אמרות שפר שלו. אבל לפני כן במוזיקה וגם כן בריאלטי הופעות חיות שונות:

1. רג'ינה ספקטור ובן פולדס הופיעו בקונן אוברייאן. הקליפ הוסר מהרשת משום מה. אבל הנה השיר מתוך הלייט נייט. יש לזה טעם של פעם.
Ben folds ft. Regina Spektor-You dont know Me-Conan Obrien


2. Cut Copy -Lights & Music
גם כן מאיזה לייט נייט. השיר הכי מפורסם מהאלבום, אם כי לא הכי טוב לדעתי. אבל בהופעה הוא נשמע יותר טוב, ופחות סינטטי.


3. Department of Eagels- No One Does it Like You. אומרים שזה אחד השירים הטובים של 2008. ועד עכשיו לא השמעתי אותו. אז הנה הוא בהופעה חיה על הגג


4. MGMT & Beck -Electric Feel. בחיי שלא הייתי מאמין. למרות שאני אוהב השנה את GMT יותר מאשר את בק. בכל זאת יש ריספקט. ברור מי נותן למי ריספקט. ונמאס לי מהשיר הזה. נשבע לכם.


5. והנה Beck עם Morden Guilt, מתוך אותה הופעה. בחיי שזה נשמע יותר טוב בהופעה. אולי בסוף אפילו אני אתחבר לאלבום הזה השנה (פשוט ההפקה שלו עושה לי לא נעים בגוף, אבל זה כנראה זה רק ה-DNA שלי דפוק):



6. Fleet Foxes - Silver City. גם הם נשמעים יותר טוב בהופעה חיה. רק תסבירו לי איך כותבים שיר שנקרא עיר הכסף במובן של ברק ומתכת בסגנון ימי הביניים


7. Jenny Lewis -Acid Tounge -O'brien. לא התלהבתי מהאלבום שלה. לצערי לא מתקרב ל- She & Him. למרות שזה מאד בכיוון, זה נשאר "ליד". אבל השיר הזה יפה:




8. Of Montreal- Id Engager שמוכיחים שבהופעה חיה הם פי אלף יותר טובים. שיגעון במובן הרע של המילה.


9. Tegan & Sara- התאומות הזהות מקנדה מהאלבום The Con, הנפלא, עם אחד השירים היותר אהובים עלי באלבום שנקרא Call It off. השיר נכתב על-ידי אחת מהם והוא מדבר על-כך ששניהם באותו מקצוע (אני חושב) ושבעצם אולי זה היה מעניין לדעת מה הם היו יכולות להיות עוד. דווקא נראה לי שהן ממש נפלאות יחד.


10. ואחרי כל הדברים המשובחים האלה, הנה אמרותיו של אלי בובליל. אם זה לא היה מצחיק, זה היה עצוב:
*"‏לא זאב , ‏לא שפנפן , ‏אלא הדורבן שקולע בזמן"*
"‏יש לי חשק , ‏אבל אין לי נשק"*
"‏עוף זה כמו לחם - ‏אין לו טעם רק אם מורחים עליו משהו הוא טעים "*
"‏חלמתי חלום באנגלית - ‏מישהו יכול לתרגם לי?"
*"‏איזה חום, ‏אפילו המצת כואב לה הלב תראה איך היא נראית אדמדמה"
*"‏צריך לחשוב... ‏אני... ‏אני... ‏אני צריך להפעיל את הקומפיוטר שלי"
*"‏השמש הזאת מסוכנת, ‏היא דופקת לנו את כל החלקים הפנימיים של המוח".*"‏המוח אם אתה לא מכניס לו מים אין לו סרקולציה למוח"*"‏אפילו בשר ששמים אותו יותר מדי זמן על האש..‏הוא נשרף"*"‏אני רוצה להדיח את כ..‏כ..‏כנרת"*"‏אל תעשה גול לחרגול" ‏ו"‏אל תדביק בול לשבלול" ‏וכמובן "‏אל תהיה בז כשאתה ברווז"*"‏נשים , ‏מגזע עמלק"*"‏אל תהיה בז כשאתה ברווז"* "‏מה את צריכה את כל הגילגולציה הזאת, ‏יפה לך ככה"*"‏תזכיר לי את מי אתה מזכיר לי!"*"‏כבדהו וחשדהו ואם לא מתאים לך שפדהו"* ‏בובליל לצרצר:"‏אני יתפוס אותך יא כלב אני ינעל את אמא שלך"*"‏זה כמו... ‏נו... ‏לבלב... ‏שמתחבר אליו נו מה.. .‏איך קוראים לזה... ‏השבלול!"*"‏יצא לך כמעט חרוז. ‏דבר שלא יצא לך בחרוז , ‏לא יישמע טוב , ‏הוא צריך לצאת מחורז"*"‏גברת ונסיה"*"‏יש את סוטול סוטול סוטול סוטול עכשיו הם בטישטוש"*"‏ללב ולמח יש אותו כח"*"‏כול היום המצלמה הזאת עליי כל הפילים שלה מבזבזת עלי"*"‏היא כול היום מדברת על סוסים סוסים סוסים, ‏היו צריכים לשלוח אותה להצטלם בחווה"*‏יוסי לשי -‏על הקעקוע: "‏תגיד, ‏העכביש מדגדג אותך בלילה??"* ‏אז מה התאריך יוסי? "20 ‏ל3 2000? ‏לא לא 21685, 216, 85".*‏יוסי לבוריס ברגע ההדחה : "‏היית 10 ‏תאמין לי .. ‏אם היית נשאר איתנו , ‏לא היית חסר"*"‏ננס ננס אל המטבח נכנס, ‏עושה לך טוב, ‏עושה לך קל, ‏ננס ננס"*"‏היא בת 23 ‏ומתנהגת כמו בת 22 ‏וחצי!"

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !