לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 31 באוקטובר 2008

נבדק ונמצא פרימיום- רונה קינן ההופעה

1. השבוע הייתי בהופעה של רונה קינן במועדון ה"ביט" בחיפה. היה מעולה לגמריי, כלומר פרימיום, וזאת למרות הציפיות הגבוהות, שהחלטתי לא לעשות להם הנחות ויהיה מה שיהיה. המופע שמוגדר כ"אקוסטי מורחב", היה מאד אנרגטי (לא רואים בתמונה את הקלידים והיתה גם חצוצרה בחלק מהשירים). רונה קינן נותנת הופעה חזקה, מלאת הבעה. מרגשת. היו גם שירים שכמעט יצא דיסטורשיין מהגיטרה האקוסטית שהיא אחזה. בסוף ההופעה ניגשתי כאחרון הגרופיות (באמת הייתי כמעט אחרון) לחדר האומנים יחד עם אישתי, כדי להגיד לה שלום. הייתי הגבר היחידי שעשה את זה, כל השאר היו בנות, אבל גם אני כמוהן אוהב בנות (זה מין הומור כזה). ואם עוד לא קראתם את ראיון הפרימיום עימה, רק בגלל שאתם נכנסים לאתר הזה פעם בשבועיים, אז הנה הוא.

2. מי שלא יודע שאני מאד אוהב את Foals, לא מגיע לכאן מספיק. לדעתי האלבום שלהם שיצא השנה מופתי. ולמרות שיצאו המון אלבומים מצויינים שאני אוהב (ראו רשימה בעמודת הצד) אני לא חושב שאני יכול להגיד על עוד אלבום שהוא מופתי. ממש עכשיו Holy Fuck (שם של להקה) עשו קאבר שממש לא אהבתי לאחד השירים של Foals, במקום זאת הנה שני רמיקסים משובחים ומגניבים לשני שירים פרימיום של Foals. תענוג!

Foals - Electric Bloom //Neo Tokyo Chainsa Remix

Foals - Olympic Airways//Ewan Pearson Remix


3. Frendly Fires הם להקה נחמדה עם אחד השירים הטובים ביותר של השנה שנקרא Paris. אני ממש אוהב את השיר הזה ועכשיו יצא גם קליפ חדש דיליקטס:


4. בהמשך לפוסט שהיה כאן השבוע על אלבום הסול המצויין של Raphael Saadiq, הנה שיר מקפה דל מרצאינו באותו הסגנון שאני אוהב. מי היה מאמין שיש כושיות בפינלנד.

Nicole Willis & the Soul Investigators - Feeling Free


5. שיר חדש ללילי אלן. Everyone's At It. וזה אפרופו כל הפרוזאק שהיה פה השבוע

6. The Verve בשיר חדש Rather Be. נו שויין.

7. ולסיום, נורה ג'ונס עושה וילקו- זה הורס להתמוסס . ודרך אגב ההרכב מזכיר את ההופעה של רונה קינן.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !