לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 7 בנובמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום - אמריקה 2008


אז אובמה ניצח בבחירות בארה"ב. ולכבוד זאת מוקדש נבדק ונמצא פרימיום היום. כבר במרץ כתבתי כאן פוסט שנקרא שחור או אישה על הבחיורת המקדימות שבין הילרי לאובמה. אבל מה שהיה מעניין יותר מוסיקלית הוא הפוסט על 25 הלהקות המסעירות ביותר של ארה"ב שנקרא אמריקה של אובמה, וזה היה קצת לפני שכל להקות הרוק התחילו לתמוך בו, עד לברוס ספרינגסטין ולג'ף טווידי, מוילקו.
1. לפני הכל רמיקס נפלא של Aeroplane לשיר הנפלא Paris של Friendly Fires. תענוג!

2. אני אוהב את וילקו. לא תכננתי להוציא כל-כך הרבה פוסטים עליהם. אבל זה מתגלגל, כל פעם שיר חדש, כנראה לקראת אלבום חדש. אין תלונות. כיף ! למעלה וידאו לשיר Wilco The Song.
Wilco - Wilco the Song (on Colbert).mp3

ועוד שנים חדשים

Wilco 20-New Song

Wilco -New Song 2

והראיון שלפני ביצוע השיר Wilco The Song, בו ג'ף טווידי מספר על תמיכתו באובמה. ועל-כך שניתן להוריד שירים באתר האינטרנט שלהם.

3. "במקרה" (אין דבר כזה מקרה) בשבוע שלורי אנדרסון הופיעה בארץ וברק אובמה נבחר לנשיא גיליתי את קומיקאי הרוקנרול (אין דבר כזה קומיקאי רוקנרול הוא סתם בהיי, אבל אני לא המצאתי את זה ) Mitch Hedberg שנפטר לפני כמה שני מאוברדואזזזס, אבל הוא כל-כך מצחיק שעד היום הוא מאד מפורסם. קומיקאי ששייך בלי ספק לאמריקה של לורי אנדרסון ואובמה ושמייצג עם הומור שאי אפשר להפסיק לצחוק, מה בדיוק קורה שם בחיים. דרך-אגב אי-אפשר שלא להתרגש מכך שברק אובמה נבחר לנשיא. גם כשחומת ברלין נפלה התרגשתי. לא הכל צריך לראות דרך הפריזמה הצרה שלנו. קצת קינאתי בדרך של האמריקאים לנצח ובדרך שלהם להפסיד. אהבתי את נאום הניצחון של אובמה, דווקא בגלל שהוא לא היה עליז. יכול להיות שבגלל הנטל שהבין שנפל בחלקו, ואולי בגלל סבתו שנפטרה. אבל ממש ירדו לי דמעות בנאום של מקיין שמזכיר לי את רבין. מסוג האנשים ששרים אליהם "איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא". איזו אצילות נפש. או שבעצם זו השיטה: אין קואליציות. הפסדת= אתה לא בממשלה.

ואחרי כל ההתרגשות צריך קצת צחוקים, תעשו לכם טובה ותקשיבו:





ויש גם אנימציה שלו.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !