לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 10 ביולי 2009

נבדק ונמצא פרימיום קיץ






הקיץ הזה נפתח כבר באופן הכי רישמי שיש: הופעות, ילדים בקייטנה וחם. עוד מעט הכל נגמר, אבל אפשר לומר זאת על כל דבר. אז בינתיים נחגוג קצת על דברים קלילים לכבוד הקיץ. השבוע היה לנו:

1. שלומי שבן בביצוע המאה לסע לאט (יש כבר הקלטת וידאו טובה).
2. פרימיום בריבוע: וילקו, פייסט, פול (מקרטני וניל) יאנג.
3. שבדיות והרבה- 30 בנות שעושות א-קפלה יחד עם רובין, מלכת שבדיה.
4. אני הולך להופעה של Nneka באופן די ספונטני. יש לה אחלה מוזיקה. שילוב של אריקה באדו עם משהו יותר פופי. מוזיקה אפריקנית-סול-רגאיי-היפ-הופ. עדין לא עיכלתי את האלבום המשולש החדש שלה שנקרא To and Fro. הוא מכיל את אלבום הבכורה שלה, קטעי הופעות ודמואים, וגם שירים חדשים. המון מה לשמוע. צפו לביקורת הופעה בקרוב. אני לא בא לבד, אבל אני אשמח להיפגש אתכם בהופעה.
5. וגם שיר טראש-פופ שאני אוהב Release Me, מותר להרגיש משוחרר.

6. החיים שלי יותר מעניינים ממני: אז השיא של השבוע שייך לשבוע שעבר, ההופעה של אריק איינשטיין, וגם היום ההופעה של Nneka. אבל חוץ מזה פגשתי בן-דוד יקר שלי שנקרא ד"ר אבשלום אדם. זה נשמע כמו שם ממוצא וזה אכן כך, אבל זה שמו האמיתי -הממוצא שלו (תבינו לבד, או שלא) . לא כל שיבעים בני הדודים שלי ושיבעים נכדי הדודים שלי הם דוקטורים, אבל כולם יקרים לי. אבשלום הוא יועץ לאתיקה מסחרית לחברות גדולות, משהו ששרי אריסון שוכרת. אז תדעו שיש גם מקצועות כאלה ואמא שלו ז"ל, לא חשבה על זה בשבילו מראש, אני אפילו לא בטוח שהוא חשב על זה מראש, בעצם בטוח שלא.





7. למעלה להקה או צמד טיפשי, עם שם טיפשי 3Oh!3 בוידאו טיפשי, של שיר קייצי וטיפשי בשם קליל שנקרא: Don't . Trust Me. מה נתן לו את הרעיון הטיפשי שנבטח בו ?

8. שיר קייצי של להקה שבדית Le Kid לכבוד הקיץ. ממש עושה חשק ללכת לים:



9. VV Brown בביצוע אקוסטי במונית לשיר: כרישים במים, שכבר היה פה.



10. וזה מה שמצפה לכם ממכונת הכסף המתקתקת מדונה. האישה שהוכיחה שלא צריך כישרון כלשהוא מלבד אמביציה חסרת מעצורים, נרקסיזם מוגבר ומוכנות לעבודה מאומצת בשעות לא שיגרתיות. המופע שלה הוא הוכחה לכך שמוזיקה יכולה להיות בידור נטו, חסר כל נשמה. בכל זאת היא לא היתה מצליחה אם לא היו לה הרבה שירים טובים, שגם אני לא פעם אהבתי.

שתהיה לכם פרימיום של שבת

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !