לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

בדלי אומר שיש ניסים




מה שטוב ביום הכיפורים זה שהוא עושה לך ריסט למוח. למשל לפני שנכנס יום הכיפורים השיר שבקליפ Too Many Miracles של Badly Drawn Boy - נשמע לי פשוט מידי. יותר מידי ניסים מוסיקלים קורים בכל יום, ואני משתדל להעריך. זה דומה ליראת הכבוד הנוראית (דווקא במובן החיובי) שיש בבית הכנסת לפתיחת ההיכל (ארון הקודש בשבילכם), אצלנו בבית הכנסת מכרו את פתיחת ההיכל לתפילת הנעילה בסכום של 6,000 ש"ח, ויש לציין שזה בית כנסת עממי לכל דבר ועניין (בסוף התברר שקנה את זה עבריין). בכלל היה יום כיפורים כל-כך נחמד שרציתי לומר לכולם שאולי עכשיו, לאחר שנגמר החג, הגיע הזמן קצת להתענות. אם נחזור רגע ליראת הכבוד לספריי התורה, אז זה עומד בדיסוננס גדול מידי לאיך שהבן שלי מתייחס לספר התנ"ך המלא שהוא נושא לבית הספר. הרי זה אותו ספר תורה. בארון הקודש הוא קודש הקודשים ובתיק של הבן שלי הוא עוד ספר. יום אחד ספריי התורה נעשו נורא נפוצים, ומאז אנחנו פחות קוראים בהם ויותר מקדשים אותם (לא יודע כמה זה נכון, סתם משפט שנראה לי מתאים לסגור פוסט).

נ.ב. שעון החורף הפריע למתפללים ולבית הכנסת בעליל, פשוט מכיוון שאין מספיק זמן לקיים את כל סדר התפילות עד לחשכה, ולכן התפילות התחילו בשעה 6:30 בבוקר ! אין פלא שש"ס רוצים לשנות את תחילת מועד שעון החורף.

2 תגובות:

שרון רז (בדלי) אמר/ה...

האלבום הנהדר החדש כבר ב"חוץ" ואני אוהב אותו, כהרגלי...

Unknown אמר/ה...

אני בדרך..


פוסטים אחרונים וממש שווים !