לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

Chrissie Hynde - חדש !



לפני כמה ימים הגעתי במקרה לאתר אינטרנט שבו תמונות של מפורסמים אמריקאים המצולמים כשהם צעירים, וכפי שהם כיום. בדרך-כלל מה שקורה להם הוא שהרזולוציה גדלה פי 5, גם בקמטים וגם במשקל. זה לא המצב אצל כריסי היינד. היא נראיית מצויין, מלאת רוח רוקנרול, ועוצמה נשית. זה מאד מפתה לצאת ולבדוק בת כמה היא, במיוחד לאור העובדה שהיא שרה שיר בשם Perfect Lover שבו היא מתארת את מעלליה כקוגרית עם אהוב בן חצי מגילה, אבל החלטתי להימנע מכך, ולהישאר עם חוסר הידיעה.
'J.P., Chrissie and the Fairground Boys' זה השם של ההרכב החדש שלה. היא חברה ל- J.P Jones, ויחד הם שרים ומנגנים בעיקר שירי אהבה רוקיים. לכריסי היינד יש את היכולת המופלאה לקחת כל שיר ולהכניס לו אופי. מי שמכיר את ההיסטוריה של הפריטנדרס, אז יודע שהיו שם הרבה מיתות ומשברים, והציר היחיד שסובב את הלהקה הזו, לאורך כל השנים, היה כריסי היינד. למרות שהיו לה בעבר הרבה דואטים מפרנק סינטרה ועד שר - אלבומים היא הוציאה תמיד רק עם הפריטנדרס. למעשה זהו האלבום הראשון שהיא עושה עם הרכב אחר. J.P. Jones הוא רוקיסט וולשי צעיר, מעין חיקוי של בראיין אדמס, ומלבד העובדה שהוא מכניס הרבה התלהבות לאלבום, התרומה העיקרית שלו היא שבחולשתו הוא מבליט את חותם הקול היחודי של כריסי היינד.
עבורי כריסי היינד היא טעם נרכש, ככל שאני מקשיב לה אני יותר מעריך, מוקסם ומהופנט. היא סמל הרוק הנשי האולטימטיבי, אני חושב שאפשר לשים לצידה רק את פטי סמית' ו/או ג'ניס ג'ופלין, אבל הרוך, הרוך הישיר הבוטה והפשוט הזה, הוא כל מה שצריך. השירים עצמם, בדרך-כלל עוברים את מינימום הנדרש, ולא יותר, לפעמים גם זה לא. השיר Misty Valleys שבו היא שרה סולו הוא המוצלח והמרגש ביותר, וגם Australia וזה שבקליפ טובים.
אני חולה, יש לי יום הולדת וגם חג סוכות, הבאתי את כריסי היינד כדי לפצות .

J.P.Chrissie and The Fairground Boys - Misty Valleys


J.P.Chrissie and The Fairground Boys - Perfect Lover



4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מזל טוב ליום ההולדת, ותודה שהבאת את היינד הנפלאה

Unknown אמר/ה...

תודה

שרון רז אמר/ה...

מזל טוב, באיחור קל...
שנה טובה, חג שמח ותודה על כריסי הנפלאה

Unknown אמר/ה...

שרון, תודה .


פוסטים אחרונים וממש שווים !