לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 25 במרץ 2011

נבדק ונמצא פרימיום - חד פעמי


Stanton Warriors - Turn Me Up Some

כל החיים האלה חד-פעמים, ומתכלים נורא מהר. כל-כך הרבה דברים התרחשו השבוע שזה פשוט נורא מוגזם: בת 80 ובן 16 חולצו מבין ההריסות של רעידת האדמה ביפן, מהומות בסוריה, נשיא בכלא, פיגועים, יום כדור הארץ, רקטות על אשדוד ובנות אליצור רמלה זכו בגביע אירופה בכדורסל.
גם כמות האירועים המוסיקלים השבוע בלתי נתפסת, ובהמשך החודש יועברו סקירות נוספות של מבול האלבומים החדשים. במקביל יש גם הרבה מאד קליפים טובים בזמן האחרון. אני נהנה לראות את כולם, וגם רוצה לשתף אתכם. כדי שלא יהיה עומס, אז מה שיהיה מעכשיו, שהדברים הכי פרימיום יהיו גלויים למעלה - העקרון המנחה העיקרי שגם השיר יהיה מדבק. למטה יש אפשרות ללחוץ על החצים >> ולראות את כל מה שנשאר על רצפת העריכה הוירטואלית - למי שרוצה להרחיב את דעתו.
1. למעלה יש קליפ שיכול להיות קליפ השבוע בכל שבוע. יש בו שלושה רקדנים וירטואוזים עם שלושה סגנונות ריקוד שונים: קלאסי, דיסקו והיפ-הופ והעריכה של הקליפ היא כזו שמראה את המשותף בינהם - גדול !

2. אני בטוח שלפחות פעמיים ביום אתם יושבים וחושבים, איך זה מרגיש להיות במנהרת רוח. אז הנה יש לכם הזדמנות ללמוד מנסיונם של אחרים:

Skream — Where You Should Be


3. יש עוד כמה אנשים חוץ מכם ששמעו או ראו את הקליפ של השיר הבא. אין לי הסבר למה הוא מושך אותי כמו מלכודת דבש. בקליפ עוד מסיבה (שלישית השבוע) הפעם לנשים בלבד.

First Love, Last Rites - I'm gone


4. הקליפ הבא לכאורה פשוט, אבל יש משהו בו שיחד עם השיר עובד.


Manchester Orchestra - Simple Math

5. בניגוד לכל השירים החד פעמים שנשארו על רצפת העריכה, השיר הזה של רובין יחד עם טדיברז, לא נתפס בשמיעה ראשונה, ודורש עוד ועוד האזנות. כמה שיותר.

Teddybears 'Cardiac Arrest' feat Robyn 


6. העסק נהיה מאד מאד גבולי - אני מניח שיש מספיק מבינכם ששמו לב שהגענו עד לכמעט דיסקו. ואם כבר, אז הנה שיר דיסקו חדש ודווקא נחמד - לא לכל אחד.


THE AIKIU - 'THE RED KISS' from AbracadaRecords on Vimeo.


נישוקים חיבוקים וקרציות !

נותר על רצפת העריכה>>



Jupiter "Saké" by MaisonKitsune


Jamie Woon - "Lady Luck" from stereogum on Vimeo.
Acid House Kings "Would you say stop?"




The Pauses - Go North from Deeb Studios on Vimeo.


פוסטים אחרונים וממש שווים !