לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 16 בספטמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - הסינגלים החדשים !


פתיחה- 
ואוו וואוו וואו ! כמה שירים וקליפים חדשים יצאו השבוע, פשוט לא להאמין. רדיו פרימיום להמונים הוקם בעיקר בגלל שהרגשתי שיש המון מוסיקה חדשה באינטרנט שכדאי שעוד אנשים יכירו, ואיך לא, בעצם ? אז יש כאן סקירות אלבומים אחת לחודש,  ופעם בשבוע סינגלים חדשים, קליפים חדשים, ועוד כמה עידכונים לישראלים החדשים (אלה שאיכפת להם). אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום יש כל-כך הרבה חומר שהחלטתי לחלק את זה לפי נושאים:

נשים פרימיום
 Florence & The Machine - Shake It Out
נראה אתכם לא מתעוררים מהשיר החדש של פלורנס והמכונה. האלבום החדש שלהם מסתמן כקפיצת מדרגה בכל מה שקשור למסחריות. בכל זאת אני חושב שיש כאן איכות פרימיום.
Florence + The Machine - Shake it Out by Artur Cunha


Lana Del Rey - Blue Jeans 
שיר שעונה בדיוק להגדרה של "פרימיום להמונים" כפי שאני מבין אותה. גם קליט גם אהוב, גם סקסי. מתאים לרדיו, רדיו פרימיום. משהו מאד קליל בשביל פתיחה. אני מניחה שהוא יזכיר לכם שירים אחרים.


Tony Bennett & Amy Winehouse - Body And Soul
סנונית ראשונה של חומרים של איימי ווינהאוס שיוצאים לאחר מותה. ביומיים שהקליפ הזה פורסם הוא כבר נצפה על-ידי מיליון ! אנשים. אי-אפשר להתלונן על האיכות. איימי בשיאה יחד עם טוני בנט האגדי. שלמות.


Anna Calvi - Suzanne and I
קצת מתחת לראדאר, אנה קאלבי. להיט אחד, ועכשיו עוד שיר יפה מתוך אלבום שיצא שנה שעברה.



להקות פרימיום
dEUS - Keep You Close
יש כאן מישהו שמתפלל לדאוס ? כי בדיוק חסר למניין... כל ילד ניינטיז אמור להכיר את להקת dEUS הבלגית, והנה יש טיזר לאלבום החדש שלהם, ויש עוד אחד - יותר אקוסטי. וכל האלבום להזרמה [תודה לאיציק].


Wye Oak - Holy Holy
נדמה לי שהשיר הזה היה שיר השבוע לפני כמה חודשים, ועכשיו יש לו קליפ לונה פארק הולם בהחלט, בצבעי רומנטיקה חומים..איזה כיף


Deerhoof - 99% Upset Feeling
אלבום הופעה של דירהוף, בעל שם המאד מתריס. להזרמה:


Kings of Convenience - Me in You
אחריי שהצמד הנינוח איכזבו אותי ושיעממו אותי באלבום האחרון שלהם - הם מביאים שיר חדש  ויפה לקחו שיר אחד מתוכו ועשו לו עם קליפ גגות מביתו של Eirik Bøe (זה ששר) בברגן נורווגיה. יצא יפה.


Little Dragon - Brush the Heat
עוד קליפ ללהקת ההייפ העונתית. די ירד לי מהם. אבל שיר יפה וקליפ טוב.


Evanescence - What You Want
אלבום חדש ללהקת האלט רוק, מתוכו קלים לסינגל ראשון. לא יודע לגמריי למה השיר הזה בפוסט האיכותי שלא לומר האליטסטי הזה, אבל אותי זה סקרן



Cut Copy - Blink And You'll Miss A Revolution
לשם השיר יש המון רלוונטיות בחיינו ולמחאה, למי שלא מכיר את הלהקה אז יש להם קליפ חדש. הכיוון אלקטרו-פופ-אייטיז. למרות שלהגיד את זה, זה ממש שיטחי.
Cut Copy - Blink And You'll Miss A Revolution .

צ'ילווייב פרימיום
המון צ'ילווייב זורם עם גלים קרירים בעולם שלנו, גם אם אתה לא ממש שוחים (תרתי משמע), ולא ממש גולשים על הגלים האלה, יש כמה שמות בולטים שעושים את זה מספיק טוב גם לכל אחד שאוהב מוסיקה, ולאוו דווקא את הסגנון. או במילים אחרות: לא כל צ'ילווייב הוא צ'ילבה:

Joakim - Forever Young
בחיי שהפוסט הזה יותר מידי פרימיום. צ'ילוייב - זה השיר הלוהט כרגע , מועמד לשיר השבוע.
 

Active Child - Playing House Feat. How To Dress Well
אלבום חדש ומתוכו קליפ חדש


Chad Valley - Shell Suite

הופעות פרימיום
Jane's Addiction in Israel - 88FM
תיעוד ההופעה של ג'יינס אדיקן בישראל. למכורים לג'יינס:
 http://www.megaupload.com/?d=DIRUMFJ8

BBC Documentary: Sun Ra, Brother From Another Planet
בקרוב בישראל הופעה של Sun Ra Arkestra, תזמורת  שהוקמה כדי להמשיך את מורשתו של מוסיקאי הג'אז האגדי Sun Ra. אני שוקל לקנות כרטיסים. ראשון לדצמבר בבארבי. והנה סרט על פועלו של האיש השנוי במחלוקת הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=LqZHzpAYVIk&feature=share

רובין היצ'קוק
אני עדין תחת הרושם העז של חבריי מההופעות של רובין ה'יצקוק. למשל בועז כהן (הגדול!) כותב על רובין היצקוק: "בריטי חכם. גאון. צנוע. מפרגן. רגיש. כותב בחסד עליון. מבצע נפלא. סיפורים טובים. דברי קישור מדויקים. שירים אדירים. קאוורים מושלמים לפינק פלויד, לבירדז ולדילן - הו, איזה קאוור לבוב דילן! - רובין היצ'קוק, אתה מלך המלכים."
ודווקא השיר הנשכח הזה של דילן מכל השירים שבעולם :

Bob Dylan "She Belongs To Me


קצת מוזר שהיצ'קוק שכתב כל-כך הרבה שירים והוציא כל-כך הרבה אלבומים עושה כל-כך הרבה קאוורים (אחד מעניין לסיד בארט). קיבלתי המלצה מגלי גונן לאלבום שלו גודנייט אוסלו משנת 2009 ואהבתי. מתוכו השיר הבא (אבל כל התקליט מעולה):

Robyn Hitchcock & The Venus - 3 I'm Falling



וזהו :-)
שתהיה לכם פרימיום של שבת !

פוסטים אחרונים וממש שווים !