לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

פול מקרטני - חדש !

בטח שמעתם שפול מקרטני התחתן שלשום עם (איך אומרים ההיפך משיקסע?) יהודיה. זו לא הסיבה היחידה שבגללה יש כאן פוסט עליו. פול מקרטני גם הוציא דיסק חדש. קלאסי. וכשאני אומר קלאסי אני מתכוון למוסיקה קלאסית ! זה נקרא Ocean's Kingdom וזה נועד לשמש כמוסיקה לבלט המלכותי של ניו-יורק. מה שאני הכי אוהב אצל מקרטני שגם בגיל 69 הוא חי. מה אני אומר חי ? מתחתן ! יוצר מוסיקה חדשה ! לא ממחזר את עצמו כמו פיטר גבריאל (באלבום גירסת מוסיקת המעליות לשיריו ( למה הוא עושה את זה לעצמו ?)). גיל זה דבר שנותן בנו תוויות. כמו התפקידים של האדם שמתאר שייקספיר: "ילד, תלמיד, אוהב, חייל, מפקד, קשיש ולבסוף שבים לילדות שניה". כשאתה מכיר מישהו בפוזיציה מסויימת, אז אתה מחייב אותו להתנהגות מסויימת. הדודים שלי תמיד היו באותו התפקיד מבחינתי, מאז שאני הייתי ילד והם היו בני 30 או 40, ועד היום כשהם כבר מבוגרים/זקנים/לא בחיים. בסך הכל יש משהו כיף בלהיות מבוגר אחראי, לתת כיוון לילדים שלך או של חברים, לשמש דוגמא לאנשים צעירים שעובדים תחתיך, אבל אני רוצה להיות כמו פול מקרטני לחדש את עצמי לעולם. ואם אתם שואלים את עצמכם איך האלבום הזה ? אז התשובה היא שמרגישים את המלודיות של מקרטני, וזה די קליט. מוזיקת אוקיינוסים לבלט (קצת פיליפ גלאסית), כמה זה יכול להיות קשה לעיכול:

פול מקרטני התחתן בשלישית ביום ההולדת של ג'ון לנון, אבל הבכורה של הבלט Ocean's Kingdom, היתה ביום ההולדת שלי.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !