לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 14 באוקטובר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - סינגלים לסכך הכי גבוה



יום שישי זה נבדק ונמצא פרימיום. יש הרבה מוסיקה לשמוע בעולם הזה. החשיפה הולכת וגוברת. הזמינות הולכת ומתעצמת, יש עוד ועוד דברים חדשים לשמוע, ואני משתדל מאד לברור מה טוב לי ומה לא. מבחינת סגנון, כפי שבוודאי שמתם לב, הכל הולך, אבל צריך שיהיה פרימיום. המיטב של המיינסטרים של האלטרנטיבה כאן לשיפוטכם. כמעט כל הסינגלים שבפוסט הזה הם מתוך אלבומים חדשים שיצאו. אין לי כרגע תשוקה גדולה מידי להקשיב לאלבומים האלה, אבל שיר אחד טוב מכל אחד זה בהחלט כיף. ואתם יודעים שיש גם סקירת חודשית של האלבומים שיכולה לתת לכם עוד כיוון. העיקר שתהנו ! מה כבר ביקשתי ?! 

Mayer Hawthorne - The Walk
הלבן הזה שמתאמץ לעשות סול מוטאון סיקסטיז די מוכשר. הקול שלו אולי לא תמיד מספיק יציב בשביל גודל המעמדים שהוא שם אותו, אבל השירים בהחלט טובים. והקליפ למעלה יעשה לכם חשק לירות במישהו. אבל כיוון שאתם רודפי שלום זה מיד יעבור לכם.

Do I Have Power - Timber timbre
עם יין אדום השיר הזה הולך ממש טוב. גמלא, מרלו, 2007, אפיצות טובה, ניחוחות של גרגרי יער ותבלינים, פלפל שחור - הכל כתוב על התווית. לא נפלתי מהאלבום האחרון שלהם, מעדיף את Low. אבל השיר הזה..והקליפ הזה...הולך טוב.



Gruff Rhys - Whale Trail
ישר הרגשתי שמשהו חשוד בשיר הזה. האלבום האחרון של רייס שיצא השנה היה מצויין, והשיר הזה בקושי סוחב. לעומת זאת הקליפ פנטסטי. אז מסתבר שזה איזה פרסומת למשחק בשם Whale Trail שיצא באייפון ואייפד. סטיב ג'ובס לא יעזוב אותנו כבר לעולם. ולמרות שלא היה לי מעולם איזה מכשיר של אפל, הוא בכל זאת משפיע בכל יום על חיי.



Steven Wilson - Deform To Form A Star
היה היה פעם ילד קטן שקראו לו אביב, ושהיה לו אבא בשם יונתן..טוב אתם מכירים את הסיפור של סטיב וילסון ואביב גפן. הבלאקפילד היו דווקא סבבה, אפילו יותר מפורקיפיין טרי של וילסון שניסיתי בכל כוחי לאהוב אך ללא הצלחה (עוד הרבה לפני שהתחבר עם גפן). לטעמי סטיבן וילסון טכני מידי. לא יודע מה גרם לי להקשיב לאלבום הסולו החדש שלו, אבל בצירוף מקרים מופלא זה קרה בדיוק כשפתחו קבוצה בפייסבוק של פרוג-רוק. כך או כך השיר הבא פרימיום

Steven Wilson - Deform To Form A Star


Gary Numan - Dead Sun Rising
רק שלשלום פירסמתי פה "מנה קרה" מלאה במוסיקה אלקטרונית חדשה. הייתי צריך גם לשים את השיר הזה מתוך האלבום החדש של גארי ניומן. מה אתם יודעים, האיש הראשון שהפך את האלקטרוניקה לסקסית, באלבום חדש !

Gary Numan - Dead Sun Rising


Beyoncé – “Countdown
יותר מכל מוסיקת מיינסטרים אחרת ביונסה זוכה ליחס מועדף בבלוגים של מוסיקת אינדי, או מה שנשאר מזה. יכול להיות שזה בגלל ג'יי זי או בגלל הטוסיק שלה. בכל מקרה בקליפ הבא היא מזיזה גם קצת את הציצים. חוץ מזה זה קליפ סיקסטיז ממש חמוד. השפעה של איימי ? אוליי..



The Supermen Lovers feat. Herr Styler & Cristine - C'est Bon
כבר לא קיץ, וזו אולי השנה הראשונה בחיי שלא הייתי בים בקיץ, ובכל זאת הקליפ הזה עשה לי טוב. שיר חמוד מתוך אלבום שיצא בקרוב בשם Between the Ages. זה דיסקו ושמח למי שעצוב:


Tom Waits - Back in The Crow
מתוך כבוד הקשבתי לשיר החדש של טום וייטס, כי למען האמת הוא קצת קשה לי בשנים האחרונות. אבל השיר הזה היה הזדמנות להקשיב שוב לאלבום הבכורה שלו Closing Time [גם אתם יכולים], וגם קראתי כתבה מעניינת עליו שכתב איתמר זהר. בגדול אפשר לחלק את הקריירה של טום וייסט לשלוש: השנים המוקדמות שבהם הוא שר וכתב שירים מלנכולים שאפשר להיתעטף בהם ולשקוע במציאות חלומית. תקופת האוונטגארד שהתחילה עם Swordfishtrombones, והתקופה שאנחנו נמצאים בה עכשיו ושאני לא יודע מה הוא רוצה ממני. הנה שיר, דווקא לא כזה נורא:

Tom Waits - Back In The Crowd by antirecords

מעבירים לוינטאג'
ג'ימי הנדרקיס שימש כמקור השראה ל..כמעט כל מוסיקאי או גיטריסט שחי אחריו, ומה היו מקורות ההשראה עליו. ובכן אביטל טוען שאלה הם להקת Gonn נכון שאתם מתים מסקרנות
Gonn - Don't Need Your Lovin'


שתהיה לכם פרימיום של סוכת שלום !

פוסטים אחרונים וממש שווים !