לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 6 ביולי 2012

נבדק ונמצא פרימיום - הבית שלך הוא היכן שהרמקולים שלך

פתיחה
אני נמצא בסוג של נדודים. וכך נזכרתי במשפט הזה "הבית שלך הוא היכן שהרמקולים שלך נמצאים". פגשתי בשבוע האחרון אנשים צעירים בני 70+ אפילו בני 80+.  סוף-סוף פגשתי את הדודה של אישתי בקנדה. לפעמים זה פשוט קשה להאמין כמה אנרגיות שובביות וכמה אנרגיות בכלל יש באנשים מבוגרים. ואחרי שפגשתי אותה ואת החבר שלה בן ה- 86 (שנראה כמו בן 60) אני כבר לא מפחד להזדקן. היא בת 72, צעירונת לעומתו. אוהבת להכין עוגות. הוא שף במקצועו, זכה אפילו בכמה מדליות כשהיה בגילי, וכשאני הייתי עוד בחיתולים. הם אוהבים לבלות,  ויש להם אפילו בית קיט איפה שהוא ליד אקפולקו. כשהם אירחו אותנו לקפה, הם כבדו אותנו גם בכוסיות של שרי. ופול הראה לי את אוסף המשקאות המפואר שלו. וכמה חיים שהם עברו.. וערב שלם דיברנו על כל בני המשפחה והאחים והאחיינים שלה ושל חמי.  אני תמיד מרגיש שהבית שלי הוא היכן שהמשפחה שלי נמצאת, גם עכשיו כשאני בטיול. הבית הפיזי פחות חשוב. אבל אצלם המשפחה מפוזרת על פני כל הארץ. אנשים עם חמש או שש שמות. שניים שהם נולדו איתם ברומניה, ועוד שניים עברית, ועוד שניים באנגלית ועוד שמות חיבה של הילדות. הבית שלהם הוא היכן שהלב שלהם נמצא.
 
דרך אגב,  "הבית שלך הוא היכן שהרמקולים שלך נמצאים" ..זה משפט שכתב אביעד מהאייפוד רעב . מה שהזכיר לי שכדאי מידי פעם להיכנס ליקום המקביל שלו. למשל, נסו את הפוסט "כמו תפוחי כסף" . בלי שום קשר למוסיקה, הוא יפה.
הפעם רק קליפים
Spiritualized - Little Girl
השיר היפה ביותר מתוך האלבום הדיכדוכי של ספירטואלייז. יש הרבה רגעים שאני מרגיש שהאמריקאים בארה"ב חיים במטריקס של עצמם. מאד מתוכנתים להיות מנומסים, קורקטים, רגועים. עד כדי עצבים.



Dinosaur Jr. - Watch the Corners
שיר חדש וכייפי  במיוחד ללהקת הדינוזארים




Fat Tony & Tom Cruz - Double Dragon
כשהגענו לוושינגטון החננו את הרכב ליד תחנת מטרו רחוקה ממרכז העיר, ומשם הגענו למרכז ברכבת התחתית. בשכונות המקיפות את העיר יש בעיקר שחורים. זה שונה מאד לראות אותם במציאות ולראות אותם בקליפים.


Fat Tony & Tom Cruz - "Double Dragon" Video from stereogum on Vimeo.

Caveman – Old Friend
פתיחה נהדרת לקליפ מיסטי משהו. שיר אמריקאנה נחמד. אהבתי איך שהם מסתכלים בעיניים בהתחלה. וטווין פיקס זה פה:

ו


זהו בנתיים..
החיים יפים והמוסיקה פרימיום
(יש מצב שהפוסט הזה עוד יתעדכן בקרוב :))

פוסטים אחרונים וממש שווים !