לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 21 ביולי 2012

נבדק ונמצא פרימיום - בקטנה מסן פרנסיסקו

אני בסן פרנסיסקו. השבוע לנו במלון שנראה כמו קוטג' דני,  ראיתי פילי ים, ושלשום הייתי במלון בעיירה כרמל ליד האוקיינוס הפסיפי.. הג'קוזי נמצא ממש מחוץ לפתח החדר, אבל לא יכולתי להשתמש בו, כי למחרת הייתי צריך לקום מוקדם בבוקר , להספיק לראות לוייתנים במונטריי. וכשאני חושב על מונטריי, אני חושב בעיקר על ג'ימי הנדריקס. 45 שנה אחריי.. כבר הצליחו לייצר לשיר הזה סוף טוב [ותודה למי שהכיר לי את הגירסה היפה הזו]
Hey Joe - Make Up

ועוד כמה קליפים חדשים שאהבתי השבוע
ג'ק וייאט בקליפ חדש מתוך האלבום המצויין והאהוב שלו שיצא השנה

לכבוד הנסיעה הצטיידתי בכמה אמריקאנות עכשויות. זו אחת הלהקות הכי מושמעות אצלי ברכב כאן בדרכים. והנה יצא להם קליפ חדש ממש עכשיו
Beachwood Sparks - Forget The Song


ותודה לאורן  שבישר לי מהארץ על שיר חדש ל - THE XX
The XX - Angels

The xx - Angels from F L on Vimeo.

בדיוק הקשבתי היום לשיר שלו מ-2008. והנה הוא עם קטע חדש
 Dan Deacon - True Thrush


מזוייפת מזוייפת אבל בלתי ניתנת להתעלמות
Lana Del Rey - Summertime Sadness

והיום אתם במוריסי ואני לא אסתפק בדיכאון של גברת שוקו :-P . זה דארק-פופ
 Soko - Destruction Of The Disgusting Ugly Hate

פוסטים אחרונים וממש שווים !