לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 14 ביולי 2012

נבדק ונמצא פרימיום - מוסיקאים להמונים !

פתיחה
היום הייתי בשדרת הכוכבים של הוליווד. והאמת היא שהתאכזבתי מכמות הכוכבים המיותרים שמונצחים שם בצורת כוכב במדרכת הרחוב. המיוחסים שבהם זוכים לחתימה בבטון ברחבת התיאטרון הסיני המפורסם. אז יש שם חתימה (צפויה, אך מרגשת) של מייקל ג'קסון כולל הכפפה. אהבתי גם את החתימה של ג'ון ויין, שכללה הטבעה של מגפי הבוקרים שלו, ואגרוף בבטון. הופתעתי וגם שמחתי לגלות כוכב עם השם של ג'ון פוגרטי. כל מפעלי הערצה האלה מזכירים כמה שבכולנו יש משהו פריטיבי, שצריך להיות חלק מתופעת עדר חברתית. שחופש כמו שיש באמריקה קצת מאיים עלינו. אנחנו צריכים שיהיו לנו אדונים. בשדרות הוליווד יש משהו פסטיבלי וזה נחמד. אבל ליד התיאטרון הסיני נמצא סניף גדול של הארד-רוק-קפה. עם מסך גדול של מגע שאפשר כמו בכל סמארטפון להזיז אותו, ולראות כל מיני כלי נגינה ומזכרות אחרות של מוסיקאים. הכל מרגיש שם כמשהו ריק מתוכן. במקום להתייחס למוסיקה מתעסקים בכל המסביב.  אבל לא אצלנו כאן:

Band of Horses - Knock Knock
אחת מלהקות האמריקנה אינדי-פולק האהובות עליי, בשיר חדש ופרימיום, לקראת אלבום חדש.

Band of Horses - Knock Knock

Blur - Under the Westway
שיר חדש של להקה אהובה, זה להתגעגע לטעמים ישנים ולקוות ששמרו אותם טוב-טוב בחביות  עץ אלון צרפתי, ושהטעם השתבח ולא החמיץ. כי להקות ותיקות יכולות לצאת בקטע של אפיצות גבוהה, אבל גם בקטע של חומץ בן יין.  במקרה הזה השיר החדש של בלר יצא פרימיום.

Blur - Under the Westway

Malka Spigel - See It Sideways
גם מלכה שפיגל ממינימל קומפקט בשיר חדש וטוב שאהבתי.



 Wye Oak - Spiral
שיר חדש של להקת וויי-אוק. להקת הפולק רוק האמריקאית מבולטימור. אני אוהב שירים שלהם, פה ושם.
Wye Oak - Spiral


מלכה
Bloc Party - Octopus
שיר של בלוק פארטי תמיד מפתיע. גם הפעם:

Bloc Party - Octopus


The Walkmen - The Love You Love
אני חייב להקשיב לאלבום החדש שלהם לפני ההופעה בארץ. פשוט חייב. בינתיים יש להם עוד קליפ חדש

The Walkmen - The Love You Love


הופעות פרימיום BJM
בראיין ג'ונס מאסאקר היו בארץ. לא הייתי בהופעה כי לא הייתי בארץ. אבל בגדול יש קצת בעיה עם הלהקה הזו שכל השירים שלה נשמעים אותו הדבר וגם דומים יותר מידי לשירים אחרים. אבל אני מבין שהיה בסך הכל ממש כיף לכל מי שהלך. ואת השיר הזה, שגלי גונן המליצה עליו, גם אני אהבתי:

The Brian Jonestown Massacre - Monkey Puzzle

החיים יפים והמוסיקה פרימיום !



פוסטים אחרונים וממש שווים !