לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 22 באוקטובר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - איקס מיקס דריקס

 פתיחה
סליחה על האיחור. ותלחצו PLAY !
  
The xx - Chained
עוד שיר יפה מתוך האלבום החדש והיותר קודר שלהם. כמה שהם נשמעים אייטיז, וכמה שאני ילד אייטיז, הם לא ממש אייטיז. יש אנשים ששפוטים על הצליל שלהם..ויש אותי שאוהב לאט לאט, וכל שיר בעיתו, מה טוב.

The xx - Chained


woods-night creature
יש להם אלבום חדש שטרם הקשבתי לו..אבל השיר הזה, מאלבום אחר, עושה לי חשק להקשיב להם. התאים לי פרפקט לנדודי שינה שהיו לי השבוע. אני צריך לכתוב כאן יותר זה מעביר לי כל טרדה. שיר יפה.
woods-night creature

La Sera - Break My Heart
אני לא אוהב את ויויאן גירלז יותר מידי. אבל כאן Katy Goodman בפרוייקט צד שנקרא לה סרה והיא נשמעת טוב. הוידאו הזה מתבסס רק על חמידותה. אבל עם הפוני הזה זה גם מצליח לה.

La Sera - Break My Heart


Regina Spektor - How
עדין מצליחה לרגש רג'ינה ספקטור. חלפה העונה של הסינגר סונגרייטריות עם פסנתר, אבל אני בטוח שבעתיד האלבום החדש שלה יצטרף בכבוד לרפרטואר האהוב שלה. שחקי אותה רג'ינה..הרי אם הייתי באה להופיע פה מחר הייתי עוזב הכל.

Regina Spektor - How



Die Antwoord - Fatty Boom Boom - אזהרת צפיה !
טיפשי ומצחיק. Die Antwoord עושים קריקטורת מוסיקה. הם עושים קריקטורת וידאו. יש כאן פרודיה על ליידי גאגא וגם על דרום אפריקה. כמעט 3 מיליון צפיות בשבוע הראשון. רק לראות אותה מאופרת כולה בשחור זה כבר..
Die Antwoord - Fatty Boom Boom






הופעות פרימיום

The Jesus and Mary Chain
ג'יזס ומרי צ'יין נתנו שתי הופעות בסופשבוע האחרון בבארבי. התגובות היו אמביוולנטיות. ההיסטוריה של הלהקה הזו רצפוה אהבה ואכזבה של אוהדים ומבקרים שלהם גם יחד. כשיצא אלבום הבכורה שלהם Psychocandy הביקורות התחלקו בין כוכב אחד לחמישה כוכבים. השירים לא היו כאלה גדולים אבל הם המציאו משהו חדש שנקרא שוגייז. בתחילת דרכם הם אפילו הושוו לסקס פיסטולס, בעיקר כיוון שבהופעות שלהם היו התפרעויות רבתיות, אבל גם הדיסטורשן והאטיטיוד שלהם עשה את זה. ההתפרעיות היו כיוון שההופעות היו קצרות מידי, אבל זה לא הפריע לג'ים ריד לחשוב שהם הלהקה הכי טובה בעולם.
השבוע בבארבי, 30 שנה אחרי, ההופעה שלהם היתה בבחינת הגשמת חלום ובבחינת ניפוץ חלום גם יחד. הסאונד היה נוראי. אני עמדתי ממש קרוב לבמה ולכן לא היתה לי שום בעיה, אבל כל מי שעמד מטר מאחוריי סבל. לי היה קצת מוזר לראות בחור לא צעיר, שנראה קצת כמו פקיד בנק, עושה מוזיקה של צעירים. כלומר, זה דבר אחד להיות מיק ג'אגר..או שלא...מוריסי, לדוגמא התבגר עם שירים חדשים וגם אנחנו התבגרנו יחד איתו. אבל לשחזר סצינה זה יותר נוסתלגי ויותר בעייתי. אני התאכזבתי לגלות שמתחת למעטה הרוקי הם בעצם לגמריי פופ קליל. אבל בסה"כ די נהנתי. היו שם אוהדים קרועים שלהם שנהנו מאד, אחרים לא.



Swans - The apostate
אתה לא יכול לעמוד בכניסה לבארבי בלי שמישהו יזכר כמה שההופעה של הסוואנס היתה אדירה ובווליום אדיר, בעיקר. אני מקשיב ל The Seer, האלבום הכפול שלהם, יותר משחשבתי שאעשה. בעיקר לדיסק הראשון, ומידי פעם משתחרר קטע הופעה חדש נוסף שלהם, וזה מאד מהנה. הפעם זה ה- "סינגל" הסוגר את הדיסק הראשון של The Seer. באלבום זה 23 דקות. בגירסה כאן זה קוצר לחצי


the apostate (edit) from Marco Porsia on Vimeo.


Elton John To Russia with Elton 1979
לגבי רבים וטובים ההופעה של הסוואנס היתה ההופעה הכי טובה שהיו בה אי-פעם. אבל שני אנשים שראו הרבה הופעות בחיים שלהם אמרו שההופעה של אלטון ג'ון עם ריי קופר היתה ההופעה הכי טובה שהם ראו. אני מניח שמה שטרם לכך הוא ששניהם היו בדיוק בגיל בין ילדות ונעורים. אני צפיתי בהופעה הזו בוידאו אתמול ומאד נהנתי. זו גם היתה ההופעה הפופ רוק הראשונה ברוסיה הקומניסטית. אתה יכול להרגיש את המתה שעובר בקהל. את ההתרגשות. את האיפוק. נראה כמו "מים גנובים ימתקו". ואיך שריי קופר מתענג על זה. תראו..יש גם קטעים בין השירים. סרט שהוא חוויה




MAC DEMARCO - FREAKING OUT THE NEIGHBORHOOD
היה שיר אחד שלו שאהבתי. אבל קשה לומר שנתתי למק דמקרו הקנדי יותר מידי צ'אנס. בטח לא כמו אביעד מהאייפוד רעב שמתאהב במוסיקה הכי יפה שאפשר להתאהב. קבלו את שיר הכוח הזה בהופעה

MAC DEMARCO - FREAKING OUT THE NEIGHBORHOOD



אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !