לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 29 באוקטובר 2012

שיפוט מהיר: Tame Impala

 
בדרך-כלל אני מדווח פה על אלבומים חצי דקה אחרי שהם דלפו לרשת. הפעם לקחתי את הזמן..עבר כמעט חודש. היתרון הוא שאני יכול עכשיו לומר לכם שאני מקשיב לאלבום של Tame Impala די הרבה. יותר משציפיתי. הם אוסטרלים והם עושים פופ פסיכדלי. אלבום הבכורה שלהם Innerspeaker יצא בשנת 2010 והיה בו אלמנט ניסיוני משהו.  האלבום החדש Lonerism שיצא השנה הרבה יותר פופי ביטלסי. הם מצידם אומרים שהם מושפעים מ - Todd Rundgren. האמת שיש בזה משהו. מעבר לזה אין יותר מידי מה לספר על האלבום הזה, בגלל זה גם לא היה עליו עד עכשיו פוסט. שירי פופ סיקסטיז מעולים עטופים באפקטי פסיכדליה נעימים. מזכירים לי את הפליימניג ליפס בפאזה מסויימת שלהם. כל פעם שאני  מתלבט מה לשים באותו זו ברירת המחדל המיידית. למטה שיר מתוך האלבום שאפילו ילדים בבית הספר יכולים לשיר.
  
PS22 Chorus - Feels Like We Only Go Backwards - Tame Impala cover

 
וזה השיר הטוב ביותר באלבום לדעתי. יותר מנגינה משיר ובכל זאת..
והכל התחיל אצלי עם הסינגל הזה ברמיקס הספציפי הזה שמאד אהבתי


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !